Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:42:08 GMT

برگزاری آئین معارفه شهردار شیراز

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۸۴۵۲

برگزاری آئین معارفه شهردار شیراز

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آئین معارفه حیدر اسکندپور شهردار شیراز با حضور استاندار فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات برگزار شد.

حیدر اسکندرپور دومین گزینه شورای اسلامی پنجم شهر شیراز پس از گذشت ماه‌ها از فعالیت شورا در ۱۷ مهر ۹۶ با رای قاطع ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر شیراز انتخاب و در چند روز گذشته به تائید وزارت کشور رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر اسکندرپور شهردار منتخب شورای اسلامی شیراز، دانش آموخته مهندسی برق و الکترونیک از دانشگاه شیراز و کارشناس ارشد مدیریت صنایع است.

شهردار بوشهر، شهردار کازرون و معاونت سازمان ثبت احوال کشور در کارنامه اجرایی اسکندر پور دیده می‌شود.

وی در اوایل دهه ۸۰ (دوران اصلاحات) برای مدت ۴ سال فرماندار شیراز و مشاور وقت استاندار فارس بود.

اسکندر پور در انتخابات ریاست جمهوری ٩٦ قائم مقام ستاد انتخاباتی حسن روحانی در فارس بود.

شورای شهر شیراز پیش از این عبدالحمید معافیان را به عنوان شهردار شیراز انتخاب کرده بود که وزارت کشور حاضر به صدور حکم وی نشد.

انتهای پیام/ن

آئین معارفه شهردار شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛در نشست رسمی شورای اسلامی دوره ششم نجف‌آباد، عباس مرادی به عنوان سی و سومین شهردار نجف‌آباد انتخاب شد.
اسماعیل آخوندی رییس شورای اسلامی نجف آباد گفت: به دنبال استعفای عبدالرسول امامی شهردار قبلی نجف آباد در ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ و تعیین سرپرست برای شهرداری، شورای شهر در راستای انتخاب شهردار جدید، سوابق ۱۵ گزینه مختلف را بررسی کرد و در نهایت به دو گزینه نهایی عباس مرادی و محمد مغزی رسید.
آخوندی با اشاره به خواسته مطرح شده محمد مغزی مبنی بر پذیرش این سمت در صورت وجود اجماع نظر تمامی اعضا، و نبود اتفاق آراء، پس از بحث و بررسی مفصل اعضای شورای شهر عباس مرادی دیگر گزینه این مرحله را به عنوان شهردار نجف‌آباد انتخاب و معرفی کرد.
عباس مرادی که در کارنامه کاری خود شهرداری شهر‌هایی همچون فولادشهر و کلیشاد دیده می‌شود، در سال‌های گذشته به عنوان مدیر منطقه در برخی مناطق نجف آباد فعالیت کرده است.

دیگر خبرها

  • شهردار شهر ربط معارفه شد
  • شیراز میزبان نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کشاورزی شد
  • اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، گام مهمی در روند قانون‌گذاری است
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • ‌اعلام برنامه‌های دهه کرامت در فارس
  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد