Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@02:54:44 GMT

برگزاری کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۹۰۲۵

به گزارش خبر گزاری بسیج در کرمان ،  سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست هم‌اندیشی فرماندهان سپاه ثارالله استان با مدیران صداو سیمای مرکز کرمان ماموریت سپاه را اجرای فرامین و تدابیر رهبر معظم انقلاب بر شمرد و اظهار کرد: بر این اساس مقابله با تهدیدهای نرم سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، مقابله با تهدیدهای سخت و نیمه‌سخت و به‌صورت کلی حراست از ارزش‌های انقلاب و اسلام وظیفه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با قدردانی از تلاش‌های تعیین کننده رسانه ملی در یاری رساندن به مجموعه سپاه برای محقق شدن این رسالت‌ها افزود: صدا و سیمای مرکز کرمان نیز باوجود کمبودهای بودجه‌ای نقش ارزشمند خود را در راستای انجام وظایف و کمک به سپاه ثارالله به خوبی ایفا کرده و روند رو به رشدی داشته است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آمادگی همه‌جانبه سپاه برای همکاری با صدا و سیمای مرکز کرمان خبر داد و اظهار داشت: صدا و سیما و سپاه پاسداران به عنوان دو بازوی موثر نظام اسلامی باید برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: سپاه ثارالله استان در راستای نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی طرح‌های محرومیت‌زدایی را در سه دهستان استان با پوشش بیش از ۱۰۰ روستا آغاز کرده است.

 

 

ابوحمزه همچنین از برگزاری کنگره سرداران و امیران و ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان در سال آینده خبر داد.

 

 

مدیرکل صدا و  سیمای مرکز کرمان هم در این نشست با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ امنیت منطقه و کشور نقش بی‌بدیل خود را به صورت کامل ایفا کرده است، گفت: سردار سلیمانی به عنوان نماد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروزه در جهان اسلام به چهره‌ای محبوب و مردمی تبدیل شده است.

 

 

احمد علیرمضانی با تشریح عملکرد صدا و سیمای مرکز کرمان در انعکاس فعالیت‌های سپاه ثارالله استان افزود: در سال جاری تاکنون بیش از ۱۲  هزار دقیقه برنامه در بخش‌های مختلف سیما، صدا و خبر با موضوع سپاه ثارالله استان تولید و پخش شده است.

 

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از آمادگی این مرکز برای تولید و پخش مستند زندگی ۴۰ سردار شهید استان کرمان با مشارکت سپاه ثارالله به مناسبت چهلمین سالگی انقلاب خبر داد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان

آیین اختتامیه مرحله دانشگاهی سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان و با حضور سید محمدحسینی پور قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن قدردانی از حضور پرشور دانشگاهیان در این جلسه نورانی گفت: هرچه در این محافل و مجالس قرآنی شرکت کنیم قطعاً برکات و نور قرآن، بیشتر در زندگی ما جاری و ساری می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن عسکری ضمن اشاره به آیه ۳۰ سوره فرقان که می‌فرماید: اتخذوا هذا القرآن مهجورا (قرآن را مهجور کردند) افزود: باید تلاش کنیم با قرآن مانوس شویم و آنگاه درک خواهیم کرد که خداوند برای زندگی زیبا دستورالعمل‌هایی داده است که اگر به آن عمل کنیم زندگی ما معنا پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بسیار ساده و راحت می‌توان با قرآن ارتباط گرفت و در ترجمه آیات تعمل کرد و بعد می‌فهمیم که چه گنجینه بزرگی را خداوند دراختیار ما قرار داده است که برای تمام نیاز‌ها و سؤالات ما پاسخ‌هایی روشن دارد.

گفتنی است: آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و نغمات دینی، اجرای گروه بین‌المللی هم آوایی پیامبر اعظم (ص) و قرعه‌کشی و اهدای جوایز ارزنده به حاضرین همراه بود و در پایان نتایج سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه شهید باهنر کرمان اعلام و از برگزیدگان مرحله دانشگاهی این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه