Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از شلمچه، هاشم سیاحی شهردار مینوشهر از اعزام سومین گروه خدمات شهری شهرداری مینوشهر در روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: گروه سوم خدمات شهری که ۲۲ نفر را شامل می شوند، روز گذشته به عراق اعزام شدند.

وی گفت: این گروه با شعار«خدمة الحسین علیه السلام شَرف لنا» برای خدمت به زوار حسینی وارد کشور عراق شدند و ماموریت داوطلبی خود را از لحظه ورود آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مینوشهر افزود: اولین گروه خدمات شهری هفته گذشته به عراق اعزام شد.

سیاحی توضیح داد: تعداد نیروهای اعزام شده از شهرداری مینو شهر به عراق جمعا ۴۳ نفر هستند که در مرحله اول ۹ و در مرحله دوم ۱۲ نیروی خدماتی به عراق اعزام شدند.

وی در خصوص روند خدمات رسانی این نیروهای گفت: نیروهای اعزام شده پس از پاکسازی مسیر زوار به کربلا و نجف اشرف رفته و به منظور یاری نیروهای شهرداری کربلا و نجف، زیر نظر این شهرداری ها مشغول خدمت رسانی خواهند شد. این سه گروه برای اربعین در نجف و کربلا استقرار خواهند یافت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز

سخنگوی اورژانس خوزستان گفت: طی تماس و درخواست امداد تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو (پراید وپژوپارس ونیسان و ۲ کامیون و خودرو ایسوزو و نیسان دو کابینه) در محور مواصلاتی شوش به اهواز در صبح بارانی اعلام شد که موجب اعزام دو تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان شوش شد.

عارف اصل شرهانی می گوید: ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به همراه تیم عملیاتی تخصصی اورژانس جاده‌ای شهرستان شوش به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از بررسی کلیه افراد درگیر در این حادثه ۳ مصدوم آقا با سنین ۳۹-۳۶-۳۶ ساله در محل شناسایی شده و درمان‌های حیاتی و اولیه در محل برای مصدومین صورت گرفت، خوشبختانه هیچ یک از مصدومین به بیمارستان انتقال نیافتند، و یک دستگاه آمبولانس تا اتمام عملیات امدادرسانی و پاکسازی مسیر در محل حادثه مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • لیتوانی: طرحی برای اعزام سربازانمان به اوکراین داریم
  • مسکو: نیروهای فرانسوی را هدف قرار می‌دهیم
  • خدماتی که صندوق صعب‌العلاج به بیماران تالاسمی ارایه می دهد
  • جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند