Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد – ایرنا – فرمانده ارتش پاکستان گفت: بزودی مرز جدیدی برای ورود زائران پاکستانی که به زیارت بارگاه منور رضوی می آیند، باز می شود تا مشکلات آنان در این بخش کاهش یابد.

به گزارش ایرنا ژنرال قمر جاوید باجوا سه شنبه شب پس از ورود به مشهد در دیدار با استاندار خراسان رضوی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد افزود: هدف نخست من از آمدن به مشهد، زیارت بارگاه منور حضرت رضا (ع) است و هدف دوم بررسی و تلاش برای رفع مشکلات زائران پاکستانی است که به مشهد سفر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در سفر به ایران ملاقات هایی با مقامات جمهوری اسلامی داشتم تا بتوانم زمینه اتحاد بیشتر بین 2 کشور پاکستان و ایران را فراهم کنم و در نهایت به دنیا نشان دهیم که این 2 کشور برادر و متحد هستند.
وی اظهار کرد: ایران نقش مهمی در اتحاد مسلمانان و کشورهای اسلامی داشته و دارد و این نقش خود را در تحکیم اتحاد و امنیت منطقه ادامه می دهد.
فرمانده ارتش پاکستان گفت: برای نخستین بار است که به مشهد می آیم و قصد دارم پس از زیارت بارگاه منور رضوی و بررسی مشکلات زائران پاکستانی، سفری به اصفهان نیز داشته باشم.
استاندار خراسان رضوی نیز با خوشامدگویی به فرمانده ارتش پاکستان گفت: سالانه 200 هزار زائر پاکستانی به مشهد مقدس سفر می کنند و دغدغه همه مسئولان، بویژه رهبر معظم انقلاب، تامین امنیت و آسایش این زائران در مرز دو این کشور است.
علیرضا رشیدیان از حمایت ارتش پاکستان از سفر زائران آن کشور به مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور رضوی قدردانی کرد.
وی بیان کرد: مسلما وقتی بین دو کشور بزرگ و برادر ایران و پاکستان به عنوان 2 قدرت بزرگ در جهان اسلام، تعاملات در حد نیروهای مسلح برقرار می شود، مبین عمق تعاملات، ارتباطات و دوستی بین دو کشور است که به نفع اتحاد بین مسلمین و برقراری آرامش و امنیت در منطقه است.
وی اظهار امیدواری کرد که این سفرها و تعاملات بین مسئولان عالیه 2 کشور به نفع اتحاد و آرامش در منطقه و اتحاد کشورهای اسلامی رقم بخورد بویژه در مدت زمانی که مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده است.
استاندار خراسان رضوی گفت: به طور قطع در سایه امنیت و آرامش، توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین 2 کشور ایران و پاکستان محقق می شود.
وی با اشاره به مناسب بودن مسیر جاده ای از مرز به سمت مشهد مقدس گفت: تلاش شده است که مسیر ریلی از سمت مشهد به بیرجند، نهبندان و زاهدان نیز بزودی ساخته و تردد برای زائران پاکستانی آسانتر شود.
7489/5132
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی