Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛جلال شریعتی رئیس شورای شهر سنندج امشب در جلسه رسمی اعضای شورای شهر که با محوریت بررسی مصوبات و مکاتبات کمیسیون‌ها در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: پروژه بلوار کردستان خواسته خود شورا بوده و اصرار بر این بود عملیات این پروژه در مردادماه شروع شود، اما چون پروژه جلوه خاص و جلب توجه نداشت مدیریت وقت شهرداری انگیزه‌ای برای کار نداشت و در واقع در زمان شادمان هیچ فعالیت عمرانی انجام نشد و اکنون ما را متهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: پروژه میدان قرآن به همت پیمانکاران شروع شده و کار به قوت ادامه دارد و هیچ خلاء در روند کار به وجود نیامده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه تمام پروژه‌ها با قوت در حال ادامه کار هستند، تصریح کرد: پروژه میدان ۱۲ فروردین المان بد منظری داشت و در شأن میدان نبود و شاید تعلل به‌دلیل نبود درآمد شهرداری بوده و اگر پروژه‌ای لنگ و دچار وقفه شده معرفی کنید تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

دلیل اخراج ۸ نفر از نیرو‌های اجرایی شهرداری سنندج


وی با اشاره به اخراج ۸ نفر از نیرو‌های اجرایی شهرداری سنندج ادامه داد: متأسفانه عوامل اجرائیات شهرداری حرکتی تأسف‌باری انجام دادند و این عمل بازخورد خیلی منفی برای شورا، مدیریت شهرداری، شهردار و مسئولان شهری و حتی بازخورد منفی خارج از شهر و استان داشت.

شریعتی با بیان اینکه این عمل ناعاقلانه بوده افزود: برای این ۸ نفر پرونده تشکیل شده و مفتوح است و کیفر خواست صادر شده و این افراد با قرار وسیقه آزاد و بلاتکلیف هستند.

وی با اشاره به توسعه ساخت و ساز غیر مجاز اظهار کرد: این ۸ نفر نزد بنده آمدند و قسم خوردند که آن شب مسئول مربوطه (آقای حیاتی) دستور داده که باید امشب کاری کنید که در تمام شهر صدا بدهد و باید این مسئله ریشه‌یابی شود و بدانیم چرا این دستور داده شده و با دستوردهنده چه برخوردی صورت می‌گیرد.


هیچ‌کسی نمی‌تواند ساخت و ساز غیرمجاز در سنندج را به صفر برساند


رئیس شورای شهر سنندج گفت: پس از این اتفاق یکی دو هفته کارکنان اجرایی دست به عصا حرکت می‌کردند و جرأت برخورد نداشتند؛ هیچ‌کسی نمی‌تواند ادعا کند که اگر شهردار یا مسئول اجرائیات باشد، می‌تواند ساخت و ساز غیرمجاز را به صفر برساند چراکه باتوجه به قوانین و شرایط اجتماعی این امر غیرممکن است.

وی با اشاره به  پرداخت نکردن  حقوق کارکنان شهرداری گفت: پرداخت نکردن حقوق و مزایا ربطی به کم‌کاری، توانایی و ناتوانی شهردار و سرپرست شهرداری ندارد و این امر در سطح کشور اتفاق افتاده و همه دچار این مشکل هستند چراکه مالیات بر ارزش افزوده در نرم‌افزار تغییر کرده و با این تغییر، ایراداتی برای پرداخت استان‌ها به وجود آمده و مختص استان و شهر سنندج نیست.


کم و کاستی در پرداخت حقوق کارگران شهرداری سنندج قطعاً در آینده نزدیک جبران می‌شود


رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه کم و کاستی در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری قطعاً در آینده نزدیک جبران می‌شود، گفت: کسانی که ادعا می‌کنند در گذشته نفوذ داشته‌اند و به‌صورت ویژه اعتبارات جذب می‌کردند بیایند و این ادعا را اثبات کنند.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان گفت: کم‌کاری‌ها و معطلی‌ها در انجام تعهدات سبب شده است تا شهرداری گرگان تاکنون متحمل خسارت ۲۰۰ میلیاردتومانی در تعدیل پروژه شهربازی مدرن شود که بخش اصلی این خسران ناشی از بی‌برنامگی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، محمدرضا عجم، در دویست‌وپنجمین جلسه فوق‌العاده شورای شهر گرگان اظهار کرد: بی‌برنامگی شهرداری در پروژه شهربازی گرگان سبب تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان شده است.

وی افزود: مردم چقدر این بی برنامگی‌ها را تحمل کنند، تاکنون در چند نوبت وعده اتمام و بهره‌برداری از این پروژه به شهروندان داده شده که هیچ‌یک به سرانجام نرسیده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان با اشاره به ضرورت ترسیم منابع پایدار درآمدی برای شهرداری گرگان گفت: حدود ۷۰ درصد درآمدهای شهرداری از محل صدور پروانه و جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ تأمین می‌شود که باید در این خصوص چاره‌اندیشی کنیم.

عجم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بخشی از خلف وعده‌های مدیران شهرداری افزود: چند ماه قبل وعده راه‌اندازی اتوبوس دوطبقه گردشگری داده شد که ابتدا قرار بود در بیست‌ودوم بهمن شاهد تحویل و آغاز به کار این اتوبوس باشیم، سپس به عید نوروز موکول شد و هنوز هم این اتوبوس تحویل داده نشده است.

وی با بیان اینکه از چند ماه قبل، وعده بهسازی و مرمت قلعه خندان داده شد، اضافه کرد: خیلی از شهروندان در انتظار بودند تا این بنای ارزشمند شهری ساماندهی و مورد استفاده گردشگران و بومیان قرار بگیرد که این امر هم محقق نشد.

عضو شورای شهر گرگان گفت: قرار بر کف‌سازی و دیواره‌سازی در بافت تاریخی و قدیم شهر گرگان بود که تاکنون از زمان پایان این فرآیند خبری نیست.

عجم خاطرنشان کرد: نبود برنامه به شهر آسیب زده است، مسئله محوری و برنامه محوری در مدیریت شهری به چشم می‌خورد.

کد خبر 748569

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است