Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان به همراه رئیس کمیسیون قضایی مجلس و رئیس مجمع نمایندگان لرستان از منطقه شکار و صید ممنوع سرکن و بابا حبیب کوهدشت بازدید نمودند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رئیس کمیسیون قضایی مجلس و رئیس مجمع نمایندگان لرستان در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان بخاطر دقت نظر در بررسی و رفع مشکلات زیست محیطی این شهرستان و همچنین تلاشهای اداره کل حفاظت محیط زیست استان در ثبت نمودن این منطقه بعنوان منطقه شکار و صید ممنوع خواستار ارتقای سطح این منطقه، به منطقه حفاظت شده جهت حفاظت و حراست بیشتر از تنوع زیستی، مناظر و زیستگاههای بکر منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت محیط زیست از جنبه های دینی، علمی و اجتماعی از محیط زیست بعنوان یکی از مولفه های حقوق بشر در جوامع امروزی نام برد و خواستار توجه بیشتر دولتمردان، مسئولین مربوطه و همه اقشار جامعه به این مهم شد.

الهیار ملکشاهی با اشاره به ناکافی بودن مجازاتها و عدم بازدارندگی قوانین زیست محیطی، بر اصلاح این قوانین توسط دستگاه های ذیربط تاکید و آمادگی خود را بعنوان مسئول کمیسیون قضایی مجلس برای بررسی و تصویب قوانین در راستای تقویت محیط زیست، با توجه به پیشنهادهای سازمان حفاظت محیط زیست اعلام نمود.

ملکشاهی همچنین از محیط بانی به عنوان یکی از مشاغل پر خطر و پر استرس در دنیا نام برده و بر حمایت جدی دولت و مجلس از این قشر تاکید و اعلام نمود: درجهت حمایتهای قضایی از مباحث محیط زیستی و محیط بانان از تمام توان خود استفاده نماید.

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ضمن اشاره به اخباری مبنی بر آلودگی نفتی خاک خوزستان گفت: قانون خاک آماده و مصوبه‌هایش نیز ابلاغ شده و در حال پیگیری آن هستیم و در این باره بارها با وزیر نفت در خصوص چاه‌هایی که احداث می‌شود گفت‌وگو کرده‌ایم.

وی افزود: از بالا که به خاک خوزستان نگاه می‌کنید چاه‌های نفت رها شده مشخص هستند که ما از وزارت نفت خواسته‌ایم این‌ها را ساماندهی کنند چون همین رهاسازی چاه‌های نفت بسیاری از منابع آبی و خاکی ما را دچار مشکل می‌کند.

سلاجقه ادامه داد: مشکلاتی نیز در زمینه خطوط انتقال میعانات در خلیج فارس و دریای عمان داریم یکی دو بار نشتی‌های صورت گرفته که البته تیم‌ها وارد عمل شده و سریعاً موضوع حل شده است و در آنجا نیز از ظرفیت وزارت نفت و ظرفیت‌های بین‌المللی برای تعویض لوله‌های انتقال میعانات استفاده می‌کنیم تا مشکل نشت هز لوله‌ها و کشتی‌ها رفع شود.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • تصاویری از گشت و گذار پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده سبزکوه
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان