Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد-ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: از آغاز طرح توزیع سیمان رایگان در یک و نیم ماه گذشته، 2 هزار و 970 سیمان رایگان در قالب 59 هزار پاک برای بازسازی مناطق زلزله زده این استان توزیع شده است.

علی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان سیمان رایگان برای ساخت 820 واحد مسکونی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این میزان سیمان در 51 روستا شامل 18 روستا در مانه و سملقان و 33 روستا در بجنورد توزیع شده است افزود: 349 واحد مسکونی در روستاهای مانه و سملقان و 471 واحد مسکونی در روستاهای بجنورد با استفاده از این سیمان های توزیع شده بازسازی می شود.
وی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست، توزیع پنج هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق زلزله زده استان پیگیری شده است که البته این میزان قابل افزایش است و میزان بیشتری سیمان رایگان اختصاص پیدا می کند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: برای بازسازی هر واحد مسکونی 9 تن سیمان معادل 180 پاکت سیمان توزیع می شود و برای تعمیر واحدهای خسارت دیده نیز تا 2 تن سیمان معادل 40 پاکت سیمان توزیع می شود.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مسئولان در این استان، در زلزله 23 اردیبهشت ماه امسال، بیش از 14 هزار و 500 واحد مسکونی در 77 روستا و 2شهر استان خسارت دیدند.
در این حادثه 2 هزار و 449 واحد در روستاها به علت شدت زلزله باید تخریب و نوسازی شوند و در شهرها نیز 2 هزار و 500 واحد باید تخریب شوند.
در روستاهای استان 2 هزار و 92 واحد مسکونی و در شهرها هفت هزار و 520واحد مسکونی نیاز به تعمیر پیدا کرده است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ???? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این شهرک مسکونی در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بولوار شهید رجایی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
مجتبی قهرمانی افزود: در شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان هزار و سیصد و چهل واحد مسکونی ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی