Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@20:43:06 GMT

برگزاری کنگره سرداران، امیران و 6500 شهید کرمان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۰۱۲۴۹

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سردارغلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 16 آبان در نشست هم‌اندیشی فرماندهان سپاه ثارالله استان با مدیران صداو سیمای مرکز کرمان ماموریت سپاه را اجرای فرامین و تدابیر رهبر معظم انقلاب بر شمرد و گفت: بر این اساس مقابله با تهدیدهای نرم سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، مقابله با تهدیدهای سخت و نیمه‌سخت و به‌صورت کلی حراست از ارزش‌های انقلاب و اسلام وظیفه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از تلاش‌های تعیین کننده رسانه ملی در یاری رساندن به مجموعه سپاه برای محقق شدن این رسالت‌ها افزود: صدا و سیمای مرکز کرمان نیز باوجود کمبودهای بودجه‌ای نقش ارزشمند خود را در راستای انجام وظایف و کمک به سپاه ثارالله به خوبی ایفا کرده و روند رو به رشدی داشته است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آمادگی همه‌جانبه سپاه برای همکاری با صدا و سیمای مرکز کرمان خبر داد و اظهارکرد: صدا و سیما و سپاه پاسداران به عنوان دو بازوی موثر نظام اسلامی باید برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند.
وی تأکید کرد: سپاه ثارالله استان در راستای نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی طرح‌های محرومیت‌زدایی را در سه دهستان استان با پوشش بیش از 100 روستا آغاز کرده است.
ابوحمزه همچنین از برگزاری کنگره سرداران و امیران و 6 هزار و 500 شهید استان کرمان در سال آینده خبر داد.
احمد علیرمضانی، مدیرکل صدا و  سیمای مرکز کرمان هم در این نشست با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ امنیت منطقه و کشور نقش بی‌بدیل خود را به صورت کامل ایفا کرده است، گفت: سردار سلیمانی به عنوان نماد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروزه در جهان اسلام به چهره‌ای محبوب و مردمی تبدیل شده است.
وی با تشریح عملکرد صدا و سیمای مرکز کرمان در انعکاس فعالیت‌های سپاه ثارالله استان افزود: در سال جاری تاکنون بیش از 12  هزار دقیقه برنامه در بخش‌های مختلف سیما، صدا و خبر با موضوع سپاه ثارالله استان تولید و پخش شده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از آمادگی این مرکز برای تولید و پخش مستند زندگی 40 سردار شهید استان کرمان با مشارکت سپاه ثارالله به مناسبت چهلمین سالگی انقلاب خبر داد.
منبع: روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری در نمازخانه سپاه شهرستانی سراوان برگزار شد، بیان کرد: به جهت شهادت فقیه، فیلسوف و تبیین‌گر ارزشمند به اسم شهید مطهری این شخصیت وارسته والا به این مناسبت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک مسئله منحصر به فرد در عصرماست که حضرت امام (ره) آن را برای بشر به نمایش گذاشت.
 
امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه سپاه پاسداران همزاد انقلاب است، ادامه داد: سپاه پاسداران معجزه انقلاب محسوب می‌شود که از حکمت‌های اندیشه امام به شمار می‌رود.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری خاطرنشان کرد: برای حفظ انقلاب و ارزش‌های انقلاب بنیان سپاه چیده شده و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی این است که محدود به مکانی نیست، جای پای سپاه را در نقاط مختلف با عناوین مختلف مشاهده می‌کنیم، چون انقلاب اسلامی محدود به یک جغرافیا نیست.
 
وی تصریح کرد: اسلام برای نجات همه بشر است و انقلاب اسلامی منادی اسلام است و این ندا را به گوش همه بشریت می‌رساند.
امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است و باید سپاه از دیگر گروه‌ها پیشتاز باشد و در بعد معنوی و به جهت عقیدتی غنی‌تر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت