Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با هدف افزایش خدمات مطلوب به مشترکان برق، مرکز دیتا سنتر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق زنده‌بودی صبح امروز در آیین افتتاح مرکز دیتا سنتر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهرارتقا کیفیت وپایداری سیستم‌های برقرسانی را از اهداف افتتاح این مرکز دانست و اظهار داشت: مرکز دیتا سنتر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای پیاده سازی استاندارد امنیت اطلاعاتایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با افتتاح مرکز دیتا سنتر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اتاق سرور این شرکت از 9 متر به 64 متر افزایش پیدا کرد افزود:با افتتاح این مرکز زیرساخت اجرای سرویس‌های مجازی‌سازی و فضای ابری مهیا شده است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر میزان سرمایه‌گذاری در افتتاح طرح یاد شده را 5 میلیارد ریال دانست و خاطر نشان کرد: مرکز دیتا سنتر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در مدت زمان هشت ماه اجرا شده و مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته و روز است.

زنده بودی، سیستم اعلام حریق با هشدار دهنده صوتی، نوری و ارسال پیام کوتاه به متولیان امر و اطفاء حریق با گاز خاموش کننده مخصوص دیتا سنتر را از قابلیت‌های این پروژه دانست و تصریح کرد: درب خروجی به محوطه بیرون پروژه دیتا سنتر نیز با روکش فولادی و با قفل‌های چهار لایه و سیستم اعلام باز شدن هوشمند اجرا شده که این امر سبب افزایش قابل توجه امنیت آن شده است.

وی با بین اینکه بیش از 20 سرور شرکت بر روی سیستم مجازی سازی مرکز دیتا سنتر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهرانتقال یافته است گفت: به منظور افزایش امنیت سایبری 2 دستگاه فایروال سخت افزاری و نرم افزاری خریداری شده و در حال نصب است.

زنده بودی، نصب سیستم غبارگیر برای افزایش پایداری سیستم‌ها و افزایش زمان سرویس‌های دوره‌ای را از دیگر قابلیت‌های پروژه مرکز دیتا سنتر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر دانست.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

فرزاد محمدی  اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحد‌های صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیاز‌های فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیاز‌های فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحد‌های تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک