Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده گفت: افرادی ناشناس با حضور در روستاهای بخش مرکزی شهرستان لنده با معرفی خود به عنوان مأموران منابع طبیعی به منازل مردم بدون هیچ گونه مجوز قانونی وارد می شدند.

ذبیح الله محمدی روز چهارشنبه ضمن تائید حضور این افراد ناشناس در برخی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان لنده ،اظهار داشت: همه کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده بومی این شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حضور افراد ناشناس به عنوان مأموران منابع طبیعی یکی از شیوه جدید کلاهبرداری از مردم است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده بیان کرد: یکی از اصول مهم و ضروری در ورود به منازل مردم هماهنگی و گرفتن حکم قضایی از دادستان و دادگستری این شهرستان است.
وی عنوان کرد: این افراد ناشناس بدون حکم قضایی وارد منازل برخی از روستائیان شده اند اما نتواسته اند از مردم اخاذی کنند.
محمدی از مردم این شهرستان خواست در صورت مشاهده این افراد با شماره تماس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده 32462707 و یا با پلیس110 تماس بگیرند.
شهرستان کوهپایه ای، گرمسیری و قدیمی لنده به مرکزیت شهر لنده از شهرستان های هشت گانه کهگیلویه وبویراحمد دارای جمعیتی افزون بر 23 هزار نفر در فاصله حدود 270 کیلومتری یاسوج مرکز این استان واقع شده است.
شهرستان لنده دارای 85 هزار هکتار عرصه طبیعی است که از این سطح 53 هزار هکتار جنگل و 32 هزار هکتار مرتع است.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده:علیزاده
9868/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت