Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور با اشاره به اینکه خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان در استان کرمانشاه از آغاز فصل تاکنون به 144 تن رسیده است، گفت: امسال هر کیلوگرم از این محصول 26 هزار و 644 ریال تحویل و خریداری می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 روز چهارشنبه به نقل از مظفر رحیمی با بیان اینکه در استان کرمانشاه دانه روغنی آفتابگردان در اسلام آباد کشت می شود، افزود: این میزان آفتابگردان نیز توسط یک مرکز خرید در بخش شیان این شهرستان از کشاورزان خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزش آفتابگردان های خریداری شده را حدود سه میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: از این مقدار تاکنون بیش از سه میلیارد ریال آن توسط بانک کشاورزی به حساب کشاورزان واریز شده و روند پرداخت بدون هیچ مشکلی در حال انجام می باشد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور گفت: پس از عملیاتی شدن خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا، آفتابگردان به عنوان سومین محصول و تولیدات کشاورزی است که توسط مراکز خرید شرکت غله استان کرمانشاه از کشاورزان با نرخ تضمینی خریداری می‌شود.
رحیمی افزود: در اجرای سیاست‎های حمایتی دولت و براساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی به منظور توسعه کشت دانه‎های روغنی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی محصولات کشاورزی، خرید تضمینی آفتابگردان با نرخ مصوب انجام گرفت.
در فصل زراعی گذشته در مجموع 114 تن دانه روغنی آفتابگردان از کشاورزان خریداری شده بود که تاکنون شاهد رشد 27 درصدی خرید تضمینی این محصول از کشاورزان استان می باشیم و پیش بینی می شود خرید تضمینی این محصول در استان به رقم بیش از 160 تن برسد.
استان کرمانشاه با 946 هزار و 871 هکتار زمین کشاورزی آبی و دیم و تولید سالانه بیش از چهار میلیون و 600 هزار تن محصولات کشاورزی یکی از قطب های کشاورزی در منطقه غرب کشور محسوب می شود.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و حمل و جابه‌جایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلوها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان خوزستان با همکاری دستگاه‌های مختلف به طور حتم گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلوها ارسال می‌شود.

کد خبر 6095324

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در ایلام
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد