Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ سازمان هواپیمایی کشوری تاکنون چندین اطلاعیه صادر کرده است و ذیل آن از مردم خواسته که بلیت های اربعین را گران نخرند و با توجه به قیمت مصوب، رفت و برگشت یک میلیون و دویست هزار تومان از مسافران نجف خواسته شده تا ضمن خرید از دفاتر قانونی، تخلف ها را به سازمان گزارش دهند تا از فعالیت متخلفان جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی انتشار چندین خبر از یکی از خبرگزاری ها که نشان از تخلف شرکت ها و دفاتر فروش بلیت داشت، گزارش میدانی خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز از دفاتر فروش بلیت حاکی از آن بود که شرایط در کنترل سازمان هواپیمایی کشوری بوده و تمامی این دفاتر، بلیت را به نرخ مصوب به فروش می رسانند.

در ادامه در بازدید میدانی از دفاتر فروش بلیت نجف، سه تا از دفاتر قانونی به صورت تصادفی انتخاب شده و برای خرید بلیت از این دفاتر اقدام شد که بررسی های میدانی حاکی از آن بود که بر خلاف جوسازی های برخی رسانه ها علیه دفاتر فروش بلیت اربعین، زائرانی که بخواهند به صورت هوایی به نجف سفر کنند می توانند از تمامی ایرلاین ها بلیت را با نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری تهیه کنند.

در همین رابطه رضاجعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بعد از مشاهده ی برخی تخلف ها در هفته ی گذشته با چند دفتر هواپیمایی که بلیت اربعین را خارج از نرخ مصوب به فروش می رساندند، برخورد و سپس اسامی این دفاتر اعلام شد که مجددا اعلام می کنیم دفتر مهرآب گشت سبز هیچ گونه تخلفی نداشته است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: برخی در فضای مجازی با انتشار عکس هایی از سایت های فروش بلیت که قیمت های گزافی را برای بلیت اربعین دریافت می کنند، سعی در برهم زدن بازار دارند که در این باره چند نکته حائز اهمیت است: اول اینکه عرضه بلیت پروازهای اربعین از طریق سایت ها و یا عاملان فروش مجازی، ممنوع است، ثانیا قیمت ها و عکس هایی که در سایت ها منتشر شده است قطعا تخلف است و با متخلفان برخورد می شود اما لازمه ی پیگیری تخلفات این است که سایتی بلیت را به قیمت بالا به فروش رسانده باشد.

او تصریح کرد: هر سایتی ممکن است برای فضاسازی قیمت هایی را زده باشد که این قیمت ها ملاک نیست و ملاک، فروش بلیت است که اگر مسافری از این سایت ها بلیتی با قیمت بالاتر تهیه کرده است، مراتب را به سازمان هواپیمایی اعلام کند که در این صورت با همکاری پلیس فتا جلوی فعالیت سایت متخلف گرفته می شود و تمامی وجه مسافران استرداد می گردد.

جعفرزاده خاطر نشان کرد: اگر ثابت شود سایت هایی که جز عاملان فروش نیستند، بلیت را با قیمت بالاتر به فروش رسانده اند به دو علت مورد پیگیری قرار می گیرند چون هم بصورت غیرقانونی اقدام به فروش بلیت کرده اند و هم بلیت را خارج از نرخ مصوب به فروش رسانده اند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: از مردم می خواهیم فقط از دفاتر مجاز که لیست آن را سازمان هواپیمایی اعلام کرده است بلیت تهیه کنند و در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف، گزارش تخلف را به همراه اسناد موجود در سایت سازمان هواپیمایی کشوری ثبت کنند تا ضمن برگشت پول، با متخلفان برخورد شود.

او افزود: هرگونه فروش خارج از نرخ اعلام شده تخلف است و در صورت ارسال شکایت از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir به طور حتم با متخلفان برخورد می شود.

جعفرزاده گفت: به منظور خدمت رسانی بیشتر و هر چه بهتر به زائران حسینی، بلیت پروازهای "هما" در مسیر تهران به مقصد نجف اشرف با قیمت مصوب یک میلیون و دویست هزار تومان (بلیط رفت و برگشت) از طریق سایت "هما" نیز قابل عرضه می باشد.


زائرین عزیز‌ کربلای معلی می توانند مستقیما از طریق سایت ebooking. Iranair. com بلیت تهیه نمایند که این اقدام زیر نظر و با تایید سازمان هواپیمایی کشوری انجام می شود.

403

کنترل بازار قیمت بلیت پروازاربعین پلیس فتا برخورد گزارش مردمی وجوه اضافی حمید انصاری رضاجعفرزاده استرداد سایت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی

علی المؤید رئیس سازمان رسانه و ارتباطات این کشور امروز (شنبه) با «فرشاد مهدی پور» معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و هیاتی به نمایندگی از نهاد‌های مهم رسانه‌ای این کشور دیدار و درباره همکاری‌های مشترک تبادل نظر کرد.

در این نشست که در بغداد برگزار شد، تقویت همکاری‌ها در حوزه رسانه، تولید محتوای رسانه‌ای که به انتقال تصویر حقیقی دو کشور کمک می‌کند و توسعه و سازماندهی کار شبکه‌های اجتماعی دیجیتال پیشرفته از طریق تولید مطالبی که همگام با پیشرفت‌های دنیای ارتباطات باشد و با فرهنگ و مطالب مورد علاقه مردم دو کشور سازگار باشد، بررسی شد.

همچنین در این نشست، پوشش رسانه‌ای سفر زیارت اربعین نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیات ایرانی از سازماندهی عراق در برگزاری مراسم اربعین طی سال‌های گذشته و موفقیت بزرگ و برجسته این کشور در پوشش رسانه‌ای سفر اربعین سال گذشته تقدیر کرد و پیشنهاد داد که از تجربه ایرانیان در حوزه سازمان رسانه‌ای عتبات عالیات استفاده شود.

در بخش دیگری از این نشست، راهکار‌های همکاری مشترک دو کشور برای مبارزه با اخبار جعلی و راه‌های مبارزه با این اخبار از طریق تشکیل کمیته‌های مشترک که به کاهش شایعات گمراه‌کننده و محتوای جعلی که به روابط بین دو کشور آسیب می‌زند، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست، هیات ایرانی امکان برگزاری دوره‌های آموزشی در جمهوری اسلامی ایران از سوی دانشگاه‌های متخصص در حوزه رسانه و ارتباطات و همچنین دانشکده‌های آموزشی مامور به این حوزه را پیشنهاد کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی