Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه-ایرنا- مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: پایگاه انتقال خون شهرستان گناوه نقشی مهم در تامین خون مورد نیاز این استان در بخش های درمانی داشته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، روابط عمومی شبکه بهداشت گناوه به نقل از دکتر کرامت ناموری در نشست با رئیس شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2هزار نفر به این پایگاه مراجعه که از آنان معاینات تخصصی انجام و 1800 واحد خون به نیازمندان اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: پارسال حدود 500 میلیون ریال برای تعمیر و نوسازی پایگاه انتقال خون گناوه اختصاص یافت و با رایزنی های انجام شده در سال جاری نیز فرمانداری گناوه 500 میلیون ریال برای خرید تجهیزات تخصصی آن در نظر گرفت.
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه گفت: شبکه بهداشت و درمان همکاری لازم با پایگاه انتقال خون شهرستان را انجام می دهد و تمامی نیرو های این پایگاه برای خدمت رسانی به مردم آمادگی دارند.
محمد بازیاری با تقدیر از مردم شهرستان گناوه از آنان خواست تا در انجام سنت حسنه اهدای خون بیش از پیش مشارکت داشته باشند.
مسئول پایگاه انتقال خون گناوه گفت: حداقل سن برای اهداکنندگان خون برای مرحله اول از 18 سالگی و حداکثر تا 60 سال است.
امیر حسین شیر افکن افزود: مردان درطول سال می توانند چهار بار و بانوان سه نوبت خون اهدا کنند.
وی اظهار کرد: پایگاه انتقال خون شهرستان گناوه همه روزه عصر ها از ساعت 16تا 19 آمادگی ارایه خدمات به مردم شهرستان را دارد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب