Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا امیری” در تشریح این خبر گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد که قاچاقچیان قصد دارند، یک محموله لوازم بهداشتی را از طریق محورهای کرمانشاه به استان های مرکزی کشور منتقل کنند، از این رو موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از مشخص شدن زمان و مکان حرکت محموله، خودرو حامل کالای قاچاق متوقف و پس از بازرسی آن یک هزارو ۸۳۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه یادآور شد: ۲ متهم دستگیر شده در این رابطه به دستگاه قضایی و کالای کشف شده به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تحویل داده شدند.

به گفته سرهنگ امیری کارشناسان ارزش این محموله را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

کشف ۵۰ فقره سرقت در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۵۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ “حسین براری” در این باره گفت: در ۷۲ ساعت گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط کلانتری های سطح شهر و پاسگاه های تابعه به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در جریان اجرای این طرح ۵۰ فقره سرقت کشف و ۵۰ سارق دستگیر شدند، افزود: یازده فقره از این سرقت ها مربوط به سرقت داخل خودرو، ۱۲ فقره مربوط به اماکن خصوصی، هفت  فقره مربوط به سرقت قطعات خودرو و مابقی مربوط به عنوان های دیگر سرقت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۴۲ معتاد و ۱۶ فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ براری اظهار داشت: همچنین در این طرح  ماموران انتظامی ۹۴ دستگاه خودرو و ۴۸ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک را توقیف و به پارکینک منتقل کردند.

وی مردم را بهترین همراه پلیس دانست و از آنان خواست که در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف محموله لباس قاچاق 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف محموله ۲۰۰ میلیون ریالی لباس قاچاق در محور روانسر خبرداد.  

سرهنگ “محمدرضا امیری” توضیح داد: کارآگاهان پلیس آگاهی به واسطه اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله پوشاک قاچاق به کشور از طریق مرزهای غربی با خبر شدند و توقیف آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران به صورت نامحسوس مسیر تردد محموله قاچاق در محور روانسر را کنترل و ۲ خودرو پژو ۲۰۶ و پراید را در این رابطه توقیف کردند.

رئیس پلیس آگاهی عنوان کرد: در بازرسی از خودرو های مذکور تعداد ۹۵۰ ثوب انواع لباس قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

سرهنگ امیری با بیان اینکه ۲ متهم در این رابطه دستگیر شده اند، گفت: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و کالاهای مکشوفه به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تحویل داده شدند.

دستگیری عامل تیراندازی در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عامل تیر اندازی در یکی از محله های شهر کرمانشاه خبر داد.  

سرهنگ “حسین براری” در این رابطه گفت: روز گذشته فردی به دلیل اختلافات شخصی به درب مغازه مادرش در یکی از محله ها مراجعه و اقدام به تیر اندازی هوایی کرد.

وی با بیان اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری  شد، اظهارداشت: ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به آن را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و متهم را در یکی از محله های حاشیه ای شهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است، تاکید کرد: پلیس همواره با حضور به موقع و مقتدرانه خود اجازه قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی را به هنجار شکنان نخواهد داد.

گوسفندان قاچاق به مقصد نرسیدند 

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۳۹ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.  

سرهنگ “علیرضا مرزبانی” در این رابطه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی “شهید زنگنه” کنگاور با اجرای یک طرح اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق شدند.

وی با بیان اینکه در این زمینه ۲ متهم دستگیر شده اند، افزود: در بازرسی به عمل آمده از خودروهای مذکور ۲۳۹ رأس گوسفند فاقد مجوز کشف وخودروها توقیف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند، اظهارداشت: کارشناسان ارزش احشام قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مرغ زنده در تالش

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش گفت: مأموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی نیسان در حال تردد در محور آستارا مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودروی باری ۲۰۸ قطعه مرغ زنده به وزن تقریبی ۷۰۰ کیلوگرم بدون مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

فرمانده انتظامی تالش از تحویل طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی و معرفی متهم ۴۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا خبر داد. 

سرهنگ رستمی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

او همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی