Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان با بیان اینکه راهپیمایی اربعین جنگ نیست که تجهیزاتی داشته باشد تا دشمنان ادعا کنند باید تجهیزات کم کنید، گفت: راهپیمایی اربعین مقابله در برابر درنده خویی مثلث شوم استکبار است.

آیت الله سیدهاشم بطحایی، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان در مورد مهمترین پیام سیاسی راهپیمایی اربعین به خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان گفت: راهپیمایی اربعین از ابعاد گوناگونی برخوردار است و یک بعد آن تشکر و قدردانی و همدردی با اهل بیت پیامبر (ص) است که تمام مسلمانان دنیا به ویژه ایرانیان با عواطف و احساسات پاک خود پس از 14 قرن به یاد فداکاری اهل بیت (ع) با ایشان همدردی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان تصریح کرد: بعد سیاسی از دیگر ابعاد راهپیمایی اربعین است. مکتب اهل بیت پیامبر (ص) و مظلومیت امام حسین (ع) و اهل بیتشان امروز با راهپیمایی اربعین از قربت خارج شده و می بینیم که نه تنها ایران اسلامی و عراق بلکه این جریان در اروپا، آسیا، آفریقا و 5 قاره کره زمین را فرا گرفته و همگان به این جریان می پیوندند.

 

آیت الله بطحایی تصریح کرد: راهپیمایی اربعین جریانی ضدظلم، ضد ستم و ضد دیکتاتوری است. تجمع اربعین جریانی عقلانی، اعتقادی و انسانی است به همین دلیل غرب از این حرکت می ترسد و وحشت دارد. این تجمع جنگ نیست که تجهیزاتی داشته باشد تا دشمنان ادعا کنند باید تجهیزاتتان را کم کنید؛ این حرکت بمب و موشک هسته ای نیست بلکه حرکتی انسانی است در برابر درنده خویی امریکایی ها و صهیونیستها و مثلث شوم استکبار.

 

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: حرکت راهپیمایی اربعین حسینی وابسته به زمان و مکان نیست و فرازمانی و فرامکانی است در حقیقت حرکت راهپیمایی اربعین متعلق به جغرافیای خاصی نیست بلکه مربوط به ایدئولوژی و اصالت زندگی اهل بیت (ع) است که از همه جای دنیا به آن جذب می شوند.

 

وی گفت: در این تجمع بحث نژاد و زبان و قومیت وجود ندارد و حتی کسانی که آیین آنها با اسلام متفاوت است نیز در این تجمع حضور دارند. باب انسانی تجمع میلیونی اربعین آزادیخواهی، حریت و مبارزه خواهی با ظلم و ستم است به همین دلیل از تمام ادیان الهی در این تجمع حضور دارند. راهپیمایی اربعین موضع گیری ملتهای آزادیخواه در مقابل کاخ نشینان ستمگر است و به همین دلل حق دارند که از این راهپیمایی بهراسند.

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)

دریافت 123 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهر هشتبندی از توابع شهرستان میناب در اجتماعی عظیم و راهپیمایی بزرگ در سالروز شهادت امام صادق علیه‌السلام و هفتمین روز از درگذشت عالم جلیل القدر استان هرمزگان آیت الله رئوفی به خیابان آمده و به عزاداری پرداختند.

کد خبر 6096639

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • لحظه شکار جالب ماهی درنده (فیلم)
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق