Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ستار داداشی فرمانده انتظامی شهرستان هریس گفت: برابر خبر واصله مبنی بر اینکه افرادی در یک واحد کارگاهی غیرمجاز حاشیه شهرستان در امر تولید و بسته‌بندی آبغوره و آبلیموی غیر بهداشتی و غیرمجاز دست‌ساز فعالیت داشتند که در این رابطه موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت آن با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان و هماهنگی مقام قضایی به محل مورد اعلامی اعزام و در بازرسی از این مکان، مقدار 4 هزار لیتر آبغوره و آبلیموی غیر مجاز و غیر بهداشتی و تعداد دو دستگاه دیگ بخار را کشف کردند.

داداشی تصریح کرد: در این راستا کارگاه تولیدی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات پلمپ شد و دو نفر متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان هریس خاطر نشان کرد: پلیس با هدف کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، اقدامات کنترلی و نظارتی خود را بر واحدهای صنفی تشدید خواهد کرد و از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

 

انتهای پیام/ش

دستگیری دو متهم در کشف تولید آبلیمو و آبغوره غیر مجاز و غیر بهداشتی در هریس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانپور اظهار کرد: در فروردین ماه امسال هشت هزار و۷۶۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغداری تخمگذار استان قزوین تولید شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۵ هزار تن تخم مرغ تا پایان امسال در واحدهای مرغداری این استان تولید شود.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: درحال حاضر ۷۶ واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت نه میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه در استان فعال است.

وی با بیان اینکه بیشترین پراکنش واحدهای تولیدی تخم مرغ در شهرستان آبیک است یادآور شد: استان قزوین رتبه چهارم تولید تخم مرغ در کشور را دارد.

کد خبر 6098708

دیگر خبرها

  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)