Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح هادی روستایی در 200 روستای استان اجرا نشده است که اجرای این طرح نیازمند افزایش تسهیلات بازسازی و بهسازی روستایی هستند.

به گزارش ایسنا، گودرز امیری 17 آبان ماه در نشست با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، اظهار کرد: متأسفانه مشکلات عمده و عدیده‌ای در روستاهای استان ما وجود دارد که به علت اعتبارات اندک امکان رفع آن‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه 50 میلیارد تومان از اعتبارات استانی طی دولت یازدهم برای طرح‌های عمرانی بنیاد مسکن استان هزینه شد، تصریح کرد: طی مدت مذکور 100 میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌های استان پرداخت شده بود.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: 900 کیلومتر راه روستایی طی دولت یازدهم در استان روکش آسفالت و بالغ بر 80 مدرسه خیری در روستاهای استان احداث شد.
وی با اشاره به مشکل ورود پساب روستاهای حریم رودخانه‌ها و نبود خطوط جمع‌آوری فاضلاب در این مناطق، تصریح کرد: این مشکلات باید هر چه سریع‌تر باید رفع شود.
امیری تصریح کرد: طرح هادی روستایی در 200 روستای استان اجرا نشده است که اجرای این طرح نیازمند افزایش تسهیلات بازسازی و بهسازی روستایی هستند.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابلاغ دستورالعمل فرآیند جابه‌جایی روستاهایی در معرض خطر استان، تصریح کرد: به دلیل کمبود اعتبارات جابجایی چنین روستاهایی به طورکامل انجام نشده است و امید است هرچه سریع‌تر این جابجایی‌ها صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.
وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.
به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی