Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت‌های اخیر علی دایی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با تمامی طلبکاران خود تسویه حساب کرده است اما در عین حال علی دایی مدعی شده حدود ۳ میلیارد از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و هیچ کس از این باشگاه با او تماس نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا حاجی بیگی عضور هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات دایی می‌گوید:

به اعتقاد من کمی در این زمینه کم لطفی شده است چرا که ما با تمام طلبکاران خود که طلب‌شان قطعی شده است تسویه حساب کرده‌ایم و حتما طلب دایی قطعی نشده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که دایی از کمیته استیناف رای نهایی در مورد طلب خود از این باشگاه را دارد.
لازم به ذکر است دایی پول دو سال مانده از قراردادش با پرسپولیس در لیگ پانزدهم و شانزدهم رامی خواهد در حالی که او در این دو فصل به ترتیب سرمربی تیم‌های صبا و نفت تهران بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!

 

به گزارش تابناک به نقل از خبر ورزشی، از اواسط سال ۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری از بزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

این روزنامه هم هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۹ گزارشی اختصاصی از حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در استودیوی محل ضبط این سرود منتشر کرد و در مورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در پروژه مذکور به استودیو رفته بودند، نوشت. علی دایی قسمتی از این سرود را خواند و مهدوی‌کیا هم در دکلمه آن مشارکت داشت. سرودی که هم اکنون در اینترنت موجود است و ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!