Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - علی دایی روز گذشته اعلام کرد هیچ کسی از باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات او تماس نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فشارهای كنفدراسیون فوتبال آسیا باعث شده باشگاه‌های بدهكار با سرعت بیشتری به فكر پرداخت بدهی های خود باشند. روز گذشته اعلام شد پرسپولیسی ها با طلبكاران خود تسویه حساب كرده اند اما علی دایی در مصاحبه ای گفت كه در این مورد هیچ كسی از باشگاه پرسپولیس با او تماس نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا حاجی‌بیگی عضو هیات مدیره پرسپولیس در گفت‌وگو با تسنیم درمورد این ماجرا گفت: در مورد برخی مسائل حق مطلب ادا نشده است و به نوعی کم لطفی می‌شود. باشگاه بدهی‌هایی را که قطعی شده است، تسویه کرد و چنانچه طلب دایی هم قطعی شود با او نیز تسویه حساب خواهیم کرد.
43 43

کلید واژه‌ها : باشگاه پرسپولیس - علی دایی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که در نیمه دوم وارد زمین شد و همراه با ارسلان مطهری زوج خط حمله را تشکیل داد، در ضربات پنالتی هم پشت توپ رفت تا پنالتی بزند.

او ضربه خود را محکم و مطمئن تبدیل به گل کرد و بعد از گل هم به سراغ حسین پورحمیدی رفت و او را در آغوش گرفت تا به دروازه‌بان تیم تراکتور آرامش و روحیه بدهد.

عبدی بعد از پایان بازی هم به سرعت به سراغ حسین پورحمیدی رفت تا به نوعی برد را به او تقدیم کند و در این پیروزی بزرگ دروازه‌بان تیم را سهیم کند.

????عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید