Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:28:00 GMT

الگوی نظام اسلامی نهضت امام حسین(ع) است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۳۹۸۰

الگوی نظام اسلامی نهضت امام حسین(ع) است

میامی-امام جمعه میامی با بیان اینکه شیعیان با شعار عاشورا در برابر دشمنان ایستاده اند، گفت: الگوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهضت امام حسین(ع) محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور صبح چهار شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی میامی، ضمن بیان اینکه یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه پایداری آرمان های عاشورا و اربعین است، تاکید کرد: الگوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهضت عاشورا است و با شعار عاشورا در برابر دشمنان انقلاب ایستادگی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه گفتمان اربعین به مثابه بزرگترین تجمع مسلمانان، هراس به دل دشمنان می اندازد، افزود: امروز شعار عاشورا و اربعین ملجأ و پناه مظلومان جهان محسوب می شود.

ایده های دشمنان ایران اسلامی شکست خورده است

امام جمعه میامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با هدف استقرار نظام معنوی و اخلاقی تشکیل شده است، افزود: مدعیان دروغین و مکاتب مادی در جهان ادعا داشتند که باید دنیا را در دست بگیرند اما امروز شاهد آن هستیم که این ایده دشمنان شکست خورده و انقلاب اسلامی ایران توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

صفایی پور در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن اشاره به چهاردهم آبانماه روز فرهنگ عمومی، گفت: شورای فرهنگ عمومی با اهمیتی که در جامعه دارد، می بایست در حفظ و ترویج فرهنگ عاشورا و اربعین پیشگام باشد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ عمومی فرصتی برای بازشناسی ارزش ها است، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی وظیفه شورای فرهنگ عمومی محسوب می شود.

روحیه انتقاد پذیری مسئولان افزایش یابد

فرماندار میامی نیز در این جلسه با بیان اینکه برای حل معضلات موجود در جامعه برنامه ریزی جدی صورت گیرد، گفت: مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی به صورت دقیق بررسی و انجام شود تا بتوانیم در راستای هدفگذاری های این شورا به خصوص در حوزه ترویج فرهنگ عمومی موفقیت هایی کسب کنیم.

محمد مهدی کریمی با تاکید بر ضرورت ارتقای روحیه انتقاد پذیری توسط مدیران، بیان کرد: در حوزه فرهنگی نیز همچون سایر حوزه ها در مدیریت هزینه ها توجه ویژه ای شود و مسئولان نظارت مستقیم بر روند اجرای برنامه ها و هزینه داشته باشند.

وی بیکاری، طلاق و اعتیاد را مهمترین آسیبهای اجتماعی در میامی دانست و افزود: کارگروه های تخصصی در جهت رفع این مشکلات در شهرستان باید تشکیل شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، دومین جشن بزرگ «دختر ایران» به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار خواهد شد.

این مراسم با اجرای مژده لواسانی و با مدیحه سرایی سجاد محمدی ، محمد اسدالهی برگزار خواهد شد.

اجرای حرکات نمایشی دختران نینجا و تقدیر از آنان، تقدیر از دختران هاکی ایران و اجرای مسابقات مختلف و آتش بازی از جمله برنامه های این جشن خواهد بود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229885 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • تشکیل کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • «الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • الگوی نظام‌ بهره‌برداری کشاورزی عامل افزایش بهره‌وری آب و خاک است
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری