Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از اردبیل؛ رضا ندایی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره فعالیت‌های برتر دانشجویان بسیجی در اردبیل اظهار داشت:  با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته جشنواره فعالیت‌های برتر دانشجویان بسیجی در اردبیل برگزار می‌شود که در حال حاضر مهلت ارسال آثار تمدید یافته و علاقه‌مندان تا 20 آبان ماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره استعدادیابی دانشجویان بسیجی است که تمام تلاش ما بر این است که از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نخبگان به نحو احسن بهره‌گیری شود تا بتوانیم با تعاملات و مشارکت‌های همه‌جانبه توسعه و آبادانی استان را محقق کرده و شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: محورهای اصلی این جشنواره تشکیل هسته‌های علمی، بازدیدهای علمی و تخصصی، تولید نشریه، برگزاری همایش، کارگاه، مناظرات علمی، صدور بیانیه  و کرسی آزاداندیشی هستند که در دستور کار قرار گرفته است.

ندایی بیان کرد: موارد بخش نظری این جشنواره مقالات علمی، پایان‌نامه‌های دانشجویی، اختراع و تالیف کتاب هستند که در دستور کار قرار گرفته است و نیاز است در این زمینه متولیان اجرایی برای برگزاری این جشنواره نهایت همکاری و مشارکت را با ما داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره نیز با محوریت اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیان نیمه دوم آذر ماه در یکی از دانشگاه‌های اردبیل برگزار می‌شود که در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته است و امیدواریم این جشنواره به بهترین نحو برگزار شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه گیتی پسند، علیرضا جنتی مدیر عامل گیتی پسند در خصوص عدم حضور تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر گفت: همانطور که عضو هیأت مدیره باشگاه نیز در خبرها اعلام کرده بود قصد برگزاری جلسه فوق العاده هیأت مدیره را داشتیم که این موضوع با توجه به خبرهایی که در خصوص برگزاری جام باشگاه‌های آسیا به صورت تلفنی صبح امروز از کنفدراسیون فوتبال آسیا و جلسه AFCبه ما رسید به تعویق افتاد.

وی افزود: جزئیات اخبار مربوطه به برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را مدیران مربوطه به اطلاع شما خواهند رساند.

رئیس هیأت مدیره گیتی پسند گفت: ما امسال تیم خود را با هدف حضور در جام باشگاههای فوتسال آسیا و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران بسته ایم و قطعاً با برگزاری این جام افتخاری دیگر برای ایران خواهیم آورد.

علیرضا جنتی در پایان گفت: قطعاً تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا خواهد شد و با پتانسیل موجود امروز مردم ایران خوشحال خواهند شد و ما نیز از تیم ملی حمایت خواهیم کرد.

تیم فوتسال گیتی پسند پیش از این اعلام کرده بود که در صورت عدم برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، از حضور در لیگ برتر فوتبال انصراف خواهد داد. گیتی پسند به عنوان قهرمان لیگ برتر، نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6090685

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر