Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:09:38 GMT

دومین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از مسابقه با پاناما

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۶۷۳۰

دومین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از مسابقه با پاناما

تهران-ایرنا- تیم ملی فوتبال جلسه تمرینی دیگری را جهت آمادگی بیشتر تیم پیش از مسابقه با پاناما برگزار کرد که به کار تاکیتکی با بازیکنان پرداخته شد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، تیم ملی پیش از مسابقه با پاناما جلسه تمرینی دیگری را جهت آمادگی برای مسابقه با تیم پاناما در گراتس، برگزار کرد .
تمرین امروز صبح درکمپ تمرینی اتریش با حضور سردار آزمون که شب گذشته به تیم ملحق شده انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی روش تمرین را با تمرکز روی کارهای تاکتیکی ، مشخصا شرایط حمله از کناره ها هدایت کرد.
در زمین بارانی، کادر فنی بهترین زمین را برای تمرین انتخاب نمود. میلاد محمدی در مرحله گرم کردن با تیم تمرین نمود اما پس از آن از تیم جدا شد و بطور انفرادی تمرین کرد و به ریکاوری و رفع مصدومیت ادامه داد.
تیم ملی فوتبال ایران به منظور بازی دوستانه مقابل تیم ملی پاناما که قرار است روز پنجشنبه برگزار شود، عصر دوشنبه وارد وین شد.
تیم فوتبال پاناما در جایگاه 49 جهان قرار دارد. پاناما از کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب به جام جهانی صعود کرده است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی * 1528 *1823
خبرنگار: حسن تمیمی ** انتشار: طاهره نبی اللهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه، رقابت دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران که هر دو از مکتب شاهین بیرون آمده‌اند همچنان پر از حاشیه است و اخبار پیرامون آن با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ داده ادامه دارد.
در آخرین اظهارنظر درباره این مسابقه رضا فتاحی مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه انجام داده و باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم برخورد با هواداران خودی مورد انتقاد قرار داده است.
در ادامه حواشی این مسابقه حالا بازیکنان تیم فوتبال سپاهان استوری مشترکی منتشر کرده‌اند و با توجه به هجمه هایی که علیه سپاهان با توجه به توهین یک هوادار منتسب به این تیم در ورزشگاه آزادی ایجاد شده، به حمایت از هواداران زن و مرد سپاهانی و مجموعه باشگاه پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • دومین نشست «عصابیفکن» برگزار شد
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم