Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: به احترام محمد پولادگر و برنامه های مدونی که برای این فدراسیون دارند از کاندیداتوری ریاست تکواندو انصراف دادم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش فرهادیان ، در خصوص خداحافظی مسعود حجی زواره از تیم ملی تکواندو اظهار داشت:

حجی زواره از بهترین و بااخلاق‌ترین ورزشکاران ما است که احترام زیادی برایش قائل هستیم اما متاسفانه کاپیتان تیم ملی به یکباره تصمیم به خداحافظی گرفت که البته مسئولان فدراسیون و کادر فنی مخالف این تصمیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش فرهادیان افزود:

جلسه‌ای در حضور پولادگر با مسعود داشتیم که از او خواستیم باز هم برای تصمیم قطعی فکر کند و اگر تا چند روز آینده پشیمان شد به اردوی تیم ملی برگردد.

مدیر سازمان تیم‌های ملی ادامه داد:

اگر خداحافظی مسعود از دنیای قهرمانی قطعی باشد، مراسم ویژه‌ای برای قدردانی از زحمات او در نظر داریم و به نحو شایسته‌ای از کاپیتان تیم ملی تکواندو تقدیر خواهیم کرد.

آرش فرهادیان در پاسخ به این سوال که گویا مسعود قصد مربیگری دارد، اظهار داشت:

او جوان و در عین حال باتجربه است و می‌تواند تجربیاتش را در اختیار جوانترها قرار دهد اما فعلا ظرفیت کادر فنی تیم ملی مشخص است و در خصوص احتمال حضور مسعود در کادر فنی سرفرصت تصمیم گیری خواهد شد.

آرش فرهادیان با اشاره به اتفاقات عجیب دیدار سعید رجبی و احمد محمدی در انتخابی تیم ملی گفت:

حرکات این دو تکواندوکار به گونه‌ای بود که شاید می‌شد آن را به یک تنش بی صدا تشبیه کرد. به هر حال از محمدی تعهد کتبی گرفتیم و با رجبی هم صحبت می‌کنیم تا دیگر این حرکات را تکرار نکنند. ملی‌پوشان باید در چارچوب قوانین خاص ما حرکت کنند و مراقب رفتارهایشان باشند.

آرش فرهادیان در خصوص کناره گیری از کاندیداتوری ریاست فدراسیون تکواندو گفت:

پیش از ثبت نام من، پولادگر هنوز تصمیم قطعی برای حضور در مجمع نداشت و به محض اینکه او اعلام آمادگی کرد، من به احترام به او و برنامه‌های مدونی که دارد کنار کشیدم.

مدیر سازمان تیم های ملی در پایان خاطرنشان کرد:

در این مدت برخی از عملکرد رئیس فدراسیون انتقاد کردند که شاید برخی از آنها درست باشد اما اینکه همه چیز را نادیده بگیریم و فقط نیمه خالی لیوان را ببینیم اصلا منصفانه نیست. پولادگر سال‌ها برای تکواندو زحمت کشیده و مطمئن باشید باز هم می‌تواند به این رشته کمک کند.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران زیر نظر مسعود شجاعی در این فصل احیا شد و آنها اکنون با انگیزه زیاد و شکلی دگرگون شده زیر نظر جوان‌ترین سرمربی لیگ تمرین می‌کنند.

هوادار در این هفته میزبان صنعت نفت آبادان است‌. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از حساسیت‌های بالایی برخوردار است و آبادانی‌ها باید مقابل هوادار که در هفته‌های اخیر هیچ شکستی را تجربه نکرده بودند قرار بگیرند.

هوادار امروز در زمین شماره ۲ آزادی تمرین با نشاطی را برگزار کردند. این تیم که در نیم فصل اول گزینه سقوط بود حالا وضعیت متعادلی در جدول دارد و به جمع هشت تیم جام حذفی راه یافته است.

بنفش‌ها با مسعود شجاعی طی ۱۳ بازی ۵ برد، ۶ تساوی و دو شکست را به ثبت رسانده‌اند که دو باخت آنها برابر دو تیم قدرتمند استقلال و تراکتور بوده است.

دیگر خبرها

  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی