Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش درباره ارسال مدارک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به کنفدراسیون آسیا برای حضور این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نظارتی بر نحوه پرداخت بدهی‌ها و مدارک ارائه شده داشته است یا خیر، اظهار کرد: خوشبختانه پیگیری‌هایی که طی این مدت انجام گرفت باعث شد بدهی این دو باشگاه که مربوط به 15 تا 20 سال قبل نیز بود که همه این بدهی‌ها انباشته و نامشخص بود و بخشی از آن اصلا کسی دنبالش نبود، شفاف و تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به من زنگ زد و گفت پیگیری شما ما را از نفس انداخته است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بخش‌هایی از بدهی‌های باشگاه استقلال و پرسپولیس متناسب با منابع موجود پرداخت شد. بخش‌هایی نیز مربوط به افرادی بود که احکامی را گرفته بودند که تقاضای تجدیدنظر شد و قرار شد بررسی مجددی صورت گیرد. با پیگیری‌های شبانه‌روزی هیئت مدیره و مدیران عامل دو باشگاه، مسئولان بخش‌های مختلف فدراسیون و وزارت ورزش یک کار جمعی، فشرده و مستمر طی سه چهار هفته انجام شد که در نهایت موفق شدیمر

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: کسانی بعد از 10، 15 سال آمدند و ادعاهایی دارند که این ادعاها در هیچ مرجع قانونی مطرح نشده و حکمی نیز در قبال آنها صادر نشده است. مواردی که چه توسط فیفا و چه فدراسیون فوتبال حکم صادر شده، یا این بدهی‌ها پرداخت و یا قسط‌بندی شده‌اند. مواردی نیز بوده که باشگاه‌ها به آن اعتراض داشتند که این موارد به کمیته تعیین وضعیت و تجدیدنظر فدراسیون فوتبال ارسال شده و باشگاه‌ها نیز مکلف شده‌اند اگر حکمی بر علیه آنها صادر شود آن را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه یک کار تاریخی در قبال تعیین تکلیف بدهی‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام شده است، گفت: با پرداخت این بدهی‌ها مشکلات این دو باشگاه که مربوط به 15، 20 سال قبل بود تعیین‌تکلیف و وضعیت دو باشگاه مشخص شد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان بر صحت و سقم مدارک ارائه شده از سوی مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشراف کامل داشته است یا خیر، گفت: قطعا همینطور بوده، ما اصرار داشتیم مدارک کاملا شفاف، روشن و دقیق باشد. باید به مردم بگویم هیچ ابهامی راجع به مدارک ارسالی دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود ندارد و تمامی مدارکی که خواسته شده بود مدارک واقعی و قابل راستی‌آزمایی است. اگر هم مشکلی وجود داشته باشد مسئولان دو باشگاه اعلام کردند متناسب با سقف زمانی پاسخگوی آنها خواهند بود.

سلطانی‌فر درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان برای همکاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حامی مالی خاص به آنها فشار وارد کرده است که این موضوع حتی منجر به استعفای طاهری از مدیریت باشگاه پرسپولیس شده، گفت: همه این شایعات را با صراحت تکذیب می‌کنم. اینها حرف‌های بی‌اساسی است که شدیداً آن را تکذیب می‌کنم. ابداً این بحث‌ها مطرح نیست و هیچ‌کس در وزارت ورزش در هیچ موردی مربوط به اداره باشگاه و اینکه با کجا و چگونه قرارداد ببندند، دخالت نمی‌کنند. این از وظایف و اختیارات هیئت‌مدیره دو باشگاه است که با کدام حامی مالی قرارداد ببندند. البته طی یکی دو سال اخیر ممکن است با حامیان مالی به مشکل خورده‌ باشند و حامیان مالی از آنها شکایت و یا اینها از حامیان مالی خود شکایت کرده‌ باشند اما وزارت ورزش هیچ دخالتی در این موارد نکرده و نخواهد کرد و من تمامی این شایعات را تکذیب می‌کنم.

فوتبال سلطانی فر استقلال

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال

محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی تلفنی با برنامه تهران ۲۰ در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

 امروز عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفته بود:  بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم