Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:21:52 GMT

راهپیمایی اربعین زمینه ساز اتحاد مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۲۹۷۳

راهپیمایی اربعین زمینه ساز اتحاد مسلمانان است

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: راهپیمایی اربعین زمینه ساز اتحاد مسلمانان است.

حجت الاسلام محمد علی نکونام در گفت و گو با خبرنگر مهر با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین زمینه ساز اتحاد مسلمانان است، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی موجب اتحاد و وحدت مسلمانان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: حضور پرشور مسلمانان از کشور های مختلف دنیا در این مراسم عزاداری بیانگر همبستگی و وحدت مسلمانان است.

جهان اسلام عظمت اربعین را درک کرده است

وی اظهار داشت: مسلمانان بسیاری عظمت اربعین را درک کرده اند و با حضور پر شور خود در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند تا نقش آفرین باشند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: جدا از جهان اسلام در حال حاضر قشر بسیاری زیادی از مردم جهان عظمت اربعین را درک کرده اند.

مراسم اربعین حسینی زمینه ساز  بر افراشته شدن پرچم عدل الهی است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: مراسم اربعین حسینی جبهه ای است که به دنبال بر افراشته کردن پرچم عدل الهی است.

وی اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی مسلمانان از مهمترین دستاوردهای کاروان اربعین حسینی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن مراسم اربعین حسینی است تا جهانیان از این واقعه عظیم آگاه نشوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی

نماینده سازمان سنجش در چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون‌های گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح دیروز و داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در نوبت عصر دیروز با هم رقابت کردند.

باقری مسئول برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه شهرکرد گفت: امروز جمعه در استان ۸ هزار و ۴۹۰ نفر داوطلب تجربی در آزمون شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: در آزمون سراسری امسال تأثیر سوابق تحصیلی ۵۰ درصد و سال آینده ۶۰ درصد خواهد است.

باقری ادامه داد: نتایج این آزمون نیمه مرداد ماه امسال اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود