Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سیاهکل با اعلام این خبر گفت: عملیات آسفالت و روکش 3 راه روستایی در سیاهکل به اتمام رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، محمدتقی لطیفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سیاهکل با اعلام این خبر گفت: عملیات آسفالت و روکش 3 راه روستایی در سیاهکل به اتمام رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آسفالت راه روستایی کشتی‌گیر به میانمرز به طول 8 کیلومتر با صرف هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال به اتمام رسید .

رئیس اداره راه و شهرسازی سیاهکل جمعیت روستایی برخوردار از مزایای اجرای این آسفالت را 160 خانوار عنوان کرد و افزود: به دلیل مواصلاتی بودن این محور، چندین روستای مجاور نیز از آن بهره‌مند شدند .

لطیفی اضافه کرد: آسفالت راه روستایی پله شاه به طول 1 کیلومتر با صرف هزینه‌ای بالغ بر 2 هزار و 500 میلیون ریال و روکش آسفالت راه روستایی بابا ولی به عین شیخ به طول 2 کیلومتر و هزینه‌ای بالغ بر دو هزار و دویست میلیون ریال از دیگر پروژه‌های است که مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهاتر نفت برای اتمام عملیات راه‌آهن خرم‌آباد

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با تأکید به اینکه فرآیند عملیاتی تهاتر نفت برای راه‌آهن خرم‌آباد آغاز شده‌است، گفت: ما با منابع بودجه عمومی نمی‌توانیم اعتبار این پروژه را تأمین کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081648 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • وعده‌های مدیریتی « تاکید بر اتمام هرچه سریع‌تر آزادراه ارومیه-تبریز» ادامه دارد
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • تهاتر نفت برای اتمام عملیات راه‌آهن خرم‌آباد
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه