Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- نمایندگان کشورمان در بخش بانوان و مردان در رده های سنی بزرگسالان و زیر 21 سال در روز نخست رقابت های کانوپولوی قهرمانی آسیا به مصاف رقبا رفتند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از فدراسیون قایقرانی، مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا از صبح امروز 18 آبان ماه در بخش بانوان و آقایان و در 2 رده سنی در مالزی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رقابت ها در بخش مردان بزرگسالان با حضور 9 تیم، در بخش بانوان بزرگسالان با حضور هشت تیم، در بخش مردان جوانان با حضور هفت تیم و در بخش بانوان جوانان با حضور 6 تیم برگزار می شود.
در روز نخست رقابت ها نمایندگان ایران در هر چهار بخش به مصاف رقیبان رفتند.
در بخش مردان بزرگسالان تیم ایران ابتدا سنگاپور را با نتیجه هفت بر 2 شکست داد، سپس در 2 بازی مهم ژاپن را با نتیجه هشت بر پنج و چین تایپه را پنج بر چهار مغلوب کردند.
در بخش بانوان جوانان تیم ایران یک بازی داشت و مقابل سنگاپور با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی دست یافت.
در بخش مردان جوانان تیم ایران ابتدا تایلند را 14 بر صفر مغلوب کرد، سپس هنگ کنگ را 22 بر صفر درهم کوبید و در بازی پایانی امروز سنگاپور را 9 بر 2 شکست داد.
در بخش بانوان بزرگسالان نیز ملی پوشان کشورمان در دیدار نخست چهار بر سه نتیجه را به چین تایپه واگذار کردند و سپس مقابل ژاپن پنج بر سه پیروز شدند.
این رقابت ها فردا 19 آبان ماه با برگزاری ادامه دور مقدماتی به میزبانی مالزی ادامه پیدا خواهد کرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **9118**1834
خبرنگار: سید جواد بشیری** انتشار: ناهید شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی که در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان در حال برگزاری است، تیم‌های مدعی جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند.

در دیدارهای بخش بانوان تیم غزاله آذر پرست – مارال چریکی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ از سد سعیدیان – سوگند ضمیرزاده عبور کردند، زوج ساره هژبر و فاطمه سرسنگی نیز با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر ۳ برابر فاطمه حجازی و پریا پارسیان به پیروزی رسیدند. یاسمن حیدری و شیرین سیدیان با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) سوگند اسدی و فریماه نورینانی را شکست دادند و تیم نیکی ثابتی و نیکو شیرازی‌فر با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) زوج نیلوفر قنودی و درنا یگانه را مغلوب کردند.

در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد و امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۶ بر یک و ۶ بر یک زوج کاوه ادیبی و خان‌محمدی را از پیش رو برداشتند. مهدی بازگیر و علی رئیسی با نتیجه (۵-۷ و ۳-۶) زوج مانی منصوری و سینا یگانه را شکست دادند. سالار ریاحی و ملک محمدی با نتیجه ۲-۶ و ۶-۷ تیم کامبیز درویش نژاد و سامی داوطلب را بردند و در نهایت تیم شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی با نتیجه ۲ بر یک تیم نوید آبیاری و امیر حسین آسودی را شکست دادند.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و نهایی پیگیری می‌شود. هفته دوم این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان آغاز و در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد، در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6095008

دیگر خبرها

  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا