Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و دانشگاه گفت: پیروی از ولایت فقیه فصل مشترک همه وصیت‌نامه‌های شهداست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین ناصر رفیعی عصر امروز در یادواره 59 شهید شهر خانوک و دو شهید گمنام مدفون در این شهر با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در آیات و روایت اظهار داشت: شهادت میدان صبر و تحمل نیست میدان شکر و شادی است و برای شهدا غصه نخورید بلکه به شهدا غبطه بخورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهید شاهد و ناظر بر اعمال ماست تصریح کرد: امروز جامعه ما بعد از 40 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد نیازمند اخلاق شهداست.

این استاد حوزه و دانشگاه مراقبت بر نماز اول وقت را از اخلاق شهدا برشمرد گفت: متاسفانه امروز آمار نمازخوان‌های ما در جامعه کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ترک محرمات از دیگر اخلاق شهدا است خاطر نشان کرد: امروز ادبیات گناه جوانان ما و باور آنها نسبت به گناه عوض شده است.

رفیعی با اشاره به اینکه شهدا ما در کدام دانشگاه درس خواندند که در چنین سنی به این باور بزرگ رسیدند گفت: تجلیل واقعی از شهدا شناخت سیره، رفتار و منش شهدا است و مطالعه وصیت‌نامه شهدا ما را به شناخت، اخلاق و باور شهدا می‌رساند.

وی با بیان اینکه دغدغه امروز خانوداه شهدا مسائل اجتماعی است تصریح کرد: شهدا و خانواده شهدا از وجود بدحجابی، فساد اداری، اختلاس، بی‌موالاتی و از اهمیت ندادن به ارزش‌های دینی ناراحت می‌شودند.

این کارشناس دینی با اشاره به جمع‌آوری و بازسازی 300 هزار وصیت‌نامه شهدا در 500 جلد توسط سیره شهدای قم گفت: فصل مشترک و شاه‌بیت همه وصیت‌نامه‌های شهدا سفارش به پیروی از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه امروز بازار شبهه در شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت و فضای مجازی زیاد است افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون اگر در تمامی بحران‌های بعد از انقلاب، محور انقلاب حفظ شده بواسطه گره خوردن نظام جمهوری اسلامی به ولایت فقیه است.

رفیعی با بیان اینکه مرجعیت از ولایت فقیه جدا است و وجود مرجعیت برای احکام فرعی دین است و مردم مخیر به انتخاب مرجع تقلید هستند تصریح کرد: اما برای احکام اجتماعی تمامی جوامع تنها یک نفر باید نظر دهد.

انتهای پیام/

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رییس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 6095559

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • شهیدی که قهرمان دو سنگر بود
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است