Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس از تایید بازجویی که بعد از ورود ماموران تحقیق به اقامتگاه رسمی نخست وزیر این رژیم در قدس پیش از ساعت 17 آغاز شده بود، امتناع کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما رادیو دولتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد ماموران مسئول تحقیق درباره پرونده فساد احتمالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، روز پنجشنبه بار دیگر از وی بازجویی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری فرانسه؛ پلیس این رژیم از تایید بازجویی که بعد از ورود ماموران تحقیق به اقامتگاه رسمی نخست وزیر در بیت المقدس پیش از ساعت 17 آغاز شده بود، امتناع کرد. بنا به اعلام رسانه های رژیم صهیونیستی این پنجمین بازجویی از نتانیاهو در چهارچوب این تحقیقات است.
در یکی از این تحقیقات نتانیاهو به دریافت هدایایی از شخصیت های بسیار ثروتمند از جمله جیمز پارکر، میلیاردر استرالیایی و آرنون میلکان، از تهیه کنندگان هالیوود مظنون است. رسانه ها ارزش کلی این هدایا را بالغ بر ده ها هزار دلار برآورد کرده اند.
در تحقیق دیگری تلاش می شود مشخص شود آیا وی سعی کرده است با یدیعوت احارونوت برای پوشش مطلوب اخبار رژیم صهیونیستی به توافق برسد یا خیر. تا این مرحله نتانیاهو به طور رسمی متهم نشده است. به گفته آیلت شاکد، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در صورتی که متهم شود، مجبور نیست از سمت خود استعفا کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیزنکوت: اسموتریچ و بن غفیر تهدیدی برای امنیت اسرائیل هستند

گادی آیزنکوت در بیانیه‌ای که عصر سه‌شنبه منتشر شد، گفت: «کابینه اهداف جنگ را شش ماه پیش تعیین کرد و در آخرین روز، دو تن از اعضای کابینه (اسموتریچ و بن غفیر) با تهدید سیاسی از باج‌گیری استفاده کردند. وی تاکید کرد که "اخاذی پدیده خطرناکی است که به امنیت اسرائیل آسیب می‌رساند. "

رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل افزود: من تنها در دولتی (کابینه ای) شریک خواهم بود که تصمیمات خود را بر اساس منافع اسرائیل و نه بر اساس ملاحظات سیاسی اتخاذ می‌کند.

اظهارات آیزنکوت پس از آن بیان شد که وزیر دارایی اسرائیل بار دیگر مخالفت خود را با به تعویق انداختن تهاجم اسرائیل به شهر رفح اعلام کرد و گفت: "اقدامی جزئی وجود ندارد. رفح، دیرالبلاح، نصیرات - نابودی مطلق".

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی که در پایان نشست ویژه حزبش برگزار شد، گفت: اسرائیل باید بین پیروزی و حل و فصل و بین شکست و ذلت که آینده ما را به خطر می‌اندازد، یکی را انتخاب کند.

به گفته وی، «پذیرفتن توافق تبادل اسرا در دستور کار بی‌تردید به معنای برافراشتن پرچم سفید و پیروزی حماس است.»

او خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفت: "از شما خواهش می‌کنم، پرچم سفید را برافراشته نکنید - اجازه ندهید سنوار دوباره ما را تحقیر کند. "

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، به نوبه خود، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و وزرای او را "دیوانه‌های غیرمسئول" توصیف کرد و تاکید کرد که اسرائیل اسیر دست آنها شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آیزنکوت: اسموتریچ و بن غفیر تهدیدی برای امنیت اسرائیل هستند
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»