Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان از اجرای طرح مدیریت روان‌آب‌ها در هزار و ۴۰۰ هکتار از دشت‌های استان هرمزگان خبر داد.

امید ذاکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: براساس آمارهای موجود سالانه حدود 500 میلیون مترمکعب روان‌آب در استان هرمزگان در حال هدر رفت است که نیازمند کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم کنترل و مدیریت روان‌آب‌های موجود در استان هرمزگان بیان کرد: در همین راستا این اداره کل اقدام به اجرای طرح مدیریت روان‌آب‌ها در یک هزار و 400 هکتار از دشت‌های استان می‌کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان با اشاره به اهمیت کنترل این روان‌آب‌ها با توجه به بیش از 17 سال خشکسالی در هرمزگان و کاهش منابع آب زیرزمینی، تصریح کرد: برای اجرای طرح مدیریت روان‌آب‌ها در استان هرمزگان چهار میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.

ذاکری با بیان اینکه در طرح مذکور به منظور مدیریت روان‌آب‌ها و کنترل آنها بند و بندسازهای کوچک و بزرگی خاکی احداث می‌شود، گفت: مدیریت روان‌آب‌ها در مدت دو ماه در دشت‌های کوه مبارک جاسک، خرگوشی سیریک، دشت جیحون و ارمک بندرلنگه اجرا می‌شود.

به گزارش تسنیم، استان هرمزگان همچون بسیاری از نقاط دیگر کشورمان حدود دو دهه است که با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کند و هم اکنون به دنبال کاهش میزان بارندگی در استان در سال‌های اخیر و برداشت‌های بی‌رویه، از 54 دشت استان، حدود 90 درصد با کسری حجم مخزن زیرزمینی روبه‌رو هستند.

انتهای پیام/

R7720/P1357/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟

متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن‌ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و روان است، آگاه نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود. در یک مطالعه که در آن به تجزیه‌وتحلیل ۲۰۰ شناگر پرداخته شده، این جمع‌بندی به دست آمده که افرادی که شنا می‌کنند اغلب زندگی جنسی فعال‌تر و رضایت‌بخش‌تری دارند.

برای آگاهی از دیگر مزایای ورزش «شنا» و تأثیر آن بر بدن و هم‌چنین بهبود قوای جنسی، «بهترین ورزش برای بدن کدام است؟» را بخوانید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901344 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود