Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواننده تازه مجوز گرفته موسیقی پاپ در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی اش از انتشار اولین رسمی با نام «قلّه» و تولید چند تک آهنگ جدید خبر داد.

امیرعباس گلاب خواننده موسیقی پاپ که این روزها جزو خوانندگان پرطرفدار محسوب می شود در گفتگویی با خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه بعد از اینکه مهرماه سال جاری پس از گرفتن مجوزهای لازم موفق به برگزاری کنسرت ها و اجراهای متعددی با حضور پرتعداد مخاطبان شدیم، شرایط ما برای تولید تک آهنگ های متعدد فراهم تر شد و در حال حاضرمی توانیم کارهای بیشتری را تولید کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ماه های محرم و صفر که به احترام ایام عزاداری کنسرتی برگزار نمی شد، ما مشغول کار روی آلبوم جدید بودیم و ۱۴ قطعه آماده شده و بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته اولین آلبوم مستقل من با نام «قلّه» اواخر آذرماه در بازار موسیقی منتشر می شود. برای برگزاری کنسرت نیز برنامه ریزی های زیادی انجام گرفته که به زودی جزییات آن اعلام می شود.

این خواننده موسیقی پاپ گفت: گروهی که من با آنها برای اجرای زنده همکاری می کنم، مجموعه ای منسجم و باتکنیک در حوزه نوازندگی هستند که هرگاه در اجراهای زنده حضور دارند از هیچ تلاشی برای کیفی اجرا دریغ نمی کنند. ما هیچ گاه به این سمت نرفتیم که صدادهی کنسرت و اجرا در قالب پلی بک باشد زیرا این موضوع اصلا در شان مخاطب نیست.

گلاب در پایان عنوان کرد: شروع کار من در موسیقی با فراگیری موسیقی اصیل ایرانی و تلفیق آن با موسیقی پاپ بوده به همین جهت تصمیم داریم همچون کارهای قبلی، در آثار آینده نیز با بهره گیری از فضای موسیقی ایرانی قطعه هایی را تولید کنیم. به هر حال کارهای آینده ما هرکدام در فضای خاص خود قرار دارند که امیدوارم مردم درباره آنها نظر مثبتی داشته باشند. البته من در این مدت تلاش کردم تا بیشتر کارهای عاشقانه را برای مخاطبان آماده کنم اما در کنار حفظ این شرایط بنا دارم روی موسیقی عرفانی هم کار کنم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسبن خوزستان، مهندس ابوعلی در جشن و آیین نکوداشت هفته کارگر که با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین در محل این کارخانه برگزار شد، اظهار کرد: نیروی محرکه و قلب تپنده هر کارخانه تولیدی کارگران هستند و از این رو به همه آن ها این روز فرخنده را تبریک می‌گوییم.

وی افزود: به لطف تلاش و کوشش شبانه روزی کارگران و پرسنل واحد های مختلف شرکت در سال ۱۴۰۲ که شعار مهار تورم و رشد تولید که از سوی مقام معظم رهبری برای این سال در نظر گرفته شد، توسط مجموعه فولاد اکسین خوزستان محقق شد و عینیت پیدا کرد.

معاون بهره برداری شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به ثبت دومین رکورد تاریخ تولید فولاد اکسین گفت: در سال ۱۴۰۲ توانستیم با تولید بالغ بر ۷۲۸ هزار تن محصول که بیش از ۹۲ درصد از آن محصولات API و آلیاژی بود دومین رکورد تاریخ تولید شرکت را به ثبت برسانیم و نسبت به سال قبل از آن ۱۱ درصد میزان تولید را افزایش دهیم.

ابوعلی عنوان کرد: در تیرماه سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۵ هزار تن ورق API تولید شد که رکورد بی نظیری بور که در طول تاریخ فولاد اکسین در یک ماه به رسید و این عملکرد بی نظیر گواه جانفشانی ها و تلاش بی وقفه کارگران فولاد اکسین خوزستان است.

وی ادامه داد: تامین ورق جهت پروژه های مهم و استراتژیک کشور و بی نیاز کردن کشور از واردات انواع ورق های فولادی در صنایع مختلف پتروشیمی، نفت و گاز و... از سوی شرکت فورا اکسین باعث شده تا خروج میلیون ها دلار ارز جلوگیری شود و همچنین زمینه اشتغال و فعالیت بسیاری از جوانان و هموطنان را فراهم کند.

معاون بهره برداری شرکت فولاد اکسین خوزستان خاطرنشان کرد: دستاوردهای ارزشمندی در حوزه های مختلف در شرکت فولاد اکسین محقق شده که همه این موارد جز با تلاش و کوشش و همراهی کارگران خدوم این شرکت ممکن نبود.

ابوعلی در ادامه خاطرنشان کرد: ثبت رکورد ۵۳ روز تولید بدون توف در سال یکی دیگر از افتاخارات و رکوردهای بی نظیر شرکت فولاد اکسبن خوزستان در جهت رونق تولید و تحقق شعار مقام معظم رهبری است.

وی افزود: تلاشگران فولاد اکسین در سال ۱۴۰۳ شروع طوفانی داشتند در ابتدای سال شعار مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید را محقق کردند. ثبت رکرود جدید و بی نظیر تولید ۸۳ هزار تن اسلب در یک ماه یکی دیگر از اقدامات فولاد اکسین در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است