Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی طباطبایی گفت: پاناما یک حریف معمولی برای تیم ملی بود که قدرت زیادی نداشت تا بازیکنان ما را مورد فشار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی فوتبال در چارچوب اردوهای آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی شب گذشته در یک دیدار تدارکاتی به مصاف پاناما رفت و در حالی که تیم حریف نتوانست فشار زیادی را روی دروازه ما ایجاد کند شاگردان کی‌روش با دو گل دژاگه و قدوس در مقابل تک گل پاناما این تیم را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط تیم ملی در بازی مقابل پاناما گفت: «پاناما حریف قدرتمندی برای تیم ملی نبود و گرچه این تیم چند بازیکن اصلی خودش را دراختیار نداشت اما اگر با تمام نفرات هم برابر ایران قرار می‌گرفت نمی‌توانست تیم ملی را شکست دهد. در بازی شب گذشته هر دو تیم با ترکیب اصلی خودشان به میدان نیامدند و شاید این مساله بستگی به توافقاتی دارد که قبل از بازی بین دو تیم حاصل شد.»

وی ادامه داد: «تیم ملی در شروع بازی خوب بود و یکی از دلایل این بود که تیم حریف قدرت زیادی نداشت. رفته رفته در ادامه بازی تیم ما ضعیف‌تر شد و این مساله ربطی به قدرت پاناما نداشت و بازیکنان ما خودبخود انگیزه خودشان را از دست دادند. پاناما هم یک تیم معمولی بود که نحوه چیدمان ترکیب این تیم نشان‌دهنده این بود که هیچ انگیزه‌ای برای گل‌زدن و پیروزی نداشتند.»

کارشناس فوتبال در خصوص انتخاب تیم‌ها برای برگزاری بازی‌های دوستانه برای تیم ملی بیان کرد: «تیم ملی فوتبال ما در حال حاضر حرف اول را در آسیا می‌زند و بازیکنان تیم تجربه زیادی در میادین بین المللی دارند. شرایط فوتبال ما با گذشته تفاوت زیادی دارد و بهتر است که مسئولین فدراسیون به دنبال برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های قوی‌تری باشند. ما اگر باید به فکر صعود به مرحله حذفی جام جهانی باشیم باید با تیم‌های قدرتمندتری بازی کنیم.»

طباطبایی در مورد عملکرد سامان قدوس در اولین بازی که به عنوان یار اصلی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت اظهار داشت: «قدوس یک بازیکن در کلاس بالای اروپا است و چند روز گذسته هم شاهد بودیم که به عنوان بهترین مهاجم لیگ سوئد انتخاب شد. قطعا این بازیکن شاخصه‌هایی دارد که این عنوان را کسب کرد. در بازی شب گذشته هم عملکرد خوبی در ترکیب داشت اما سایر بازیکنان تیم ملی باید بیشتر با او هماهنگ شوند و در صحنه‌هایی شاهد بودیم که می‌توانستند پاس‌های بهتری به قدوس بدهند اما این کار را انجام ندادند.»

وی در مورد انتخاب بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی در جام جهانی گفت: «من فکر می‌کنم کی‌روش دروازه‌بان اصلی خودش در جام جهانی را انتخاب کرد و این بازیکن هم علیرضا بیرانوند است اما کی‌روش می‌خواهد سایر دروازه‌بان‌هایی که به اردو دعوت می‌کند را برای دروازه‌بانی دوم و سوم تیم ملی انتخاب کند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی به مصاف نساجی می‌رود که  در پنج بازی اخیر مقابل این حریف برنده بوده و به لحاظ آماری برتری چشم‌گیری بر حریفش داد اما شرایط این مسابقه از سوی هر دو تیم کاملا ویژه خواهد بود. 

شاید این سخت‌ترین بازی پرسپولیس در پنج هفته پایانی و مقطع آخر فصل باشد. روزی که پرسپولیس در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت و در شرایطی که حریف برای فرار از سقوط می‌جنگد حق لغزش و امتیاز دادن ندارد.

نساجی تحت هدایت ساکت الهامی در سه بازی اخیر خود گل نخورده و نتیجه فوق‌العاده‌ای هم به دست آورده است. آنها در اصفهان سپاهان پرستاره را متوقف کردند، سپس در خانه مقابل تراکتور پیروز شدند و بعد از آن در فولادشهر ذوب‌آهنی که تازه روندی صعودی پیدا کرده بود را شکست دادند و باز هم گل نخوردند. حالا نساجی در شرایطی که همچنان قصد دور شدن از قعر جدول را دارد از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد و کار برای اوسمار و تیمش دشوار خواهد شد.

با این وجود آمار نتایج پرسپولیس مقابل این رقیب در پنج بازی آخر فوق‌العاده بوده است. پرسپولیس در پنج بازی متوالی مقابل نساجی برنده بوده و غالباً نتایج درخشانی گرفته است. در این بردها دو پیروزی فوق‌العاده فصل قبل که با نتایج 5 بر یک و چهار بر صفر رقم خورد بهترین نتایج سرخ‌ها مقابل حریف شمالی بوده است.

پیروزی‌های دو بر یک و سه بر یک دو فصل قبل هم این آمار را بهتر کرده ضمن اینکه سرخ‌ها در نیم فصل اول لیگ جاری هم با یک گل مقابل نساجی پیروز شدند تا با آمار پیروزی‌های صد درصدی مقابل نساجی طی 5 نبرد آخرشان که 15 گل زده‌اند و تنها 3 گل دریافت کرده‌اند دست بالا را داشته باشند اما به نظر می‌رسد این بازی شرایطی کاملاً ویژه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • ◄ آشنایی با آبراه غیرطبیعی پاناما + فیلم
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)