Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمیرانات- شهردار منطقه یک تهران در بازدید از پروژه های اجرایی شمال این شهر گفت: پیشرفت پروژه های عمرانی-ترافیکی شمال تهران بالای ۸۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله تاجیک اسماعیلی پیش از ظهر جمعه در بازدید از پروژه های اجرایی شمال تهران با بیان این که پروژه های شهری باید مبتنی بر ارائه راهکارهای اساسی برای آرامش ، سهولت زندگی ، حل معضلات و بهبود زیستگاه و محیط زیست شهری شهروندان باشد، اظهار داشت : ده ها پروژه بزرگ شهری در شمال تهران در حوزه های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در حال اجراست که علاوه بر حل معضلات ترافیکی منطقه یک و بهبود زندگی شهروندان ساکن منطقه یک، جنبه فرامنطقه ایی نیز دارد.

شهردار منطقه یک تهران در بازدید از دیوار و پل سواره رو جنب زندان اوین، پل غیر همسطح تقاطع بزرگراه شهید چمران، خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری ، سوله بحران اراج ، سرای محله قائم(عج) و بازگشایی انتهای بزرگراه ارتش  در جریان روند پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

وی با اشاره به این که اجرای پروژه های عمرانی– ترافیکی  اکثرا در مرحله ۸۰ درصد به بالا هستند، افزود: با اتمام پروژه تقاطع خیابان یمن – بزرگراه شهید چمران ترافیک محدوده چمران، ولنجک متحول    می شود و اتمام خیابان ۳۵ متری  شهید افتخاری نیز دسترسی به مجموعه دارآباد و تقاطع های شهید صیاد شیرازی، امام علی (ع) را  سهولت می بخشد.

تاجیک اسماعیلی شعار شهردار تهران مبنی بر « شهرامید، مشارکت و شکوفایی»، را راهبرد اصلی برنامه ریزی پروژه ها دانست و گفت: خاستگاه محلات و اجرای پروژه های محلی در اولویت است و باید با پتانسیل و توانایی شهروندان در بخش های اقتصادی و اجتماعی پروژه ها را برنامه ریزی و جلو ببریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان، گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس دقایقی پیش ممنوع شد.

وی افزود: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

زندی‌فر ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج از سه ساعت دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

وی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس