Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:20:02 GMT

آمریکا در ۲ قرن اخیر به هیچ کشوری رحم نکرده است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۵۵۵۰

آمریکا در ۲ قرن اخیر به هیچ کشوری رحم نکرده است

شاهرود-امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه آمریکا در دو قرن اخیر به هیچ کشوری رحم نکرده است، گفت: این کشور تنها به منافع خود در تمام دنیا می اندیشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود، ضمن بیان اینکه نیت استکبار جهانی در برخورد با کشورهای دنیا به خصوص مسلمانان، آشکار است، تاکید کرد: آمریکا در دو قرن اخیر به هیچ کشوری رحم نکرده و هرجا منافعی داشته از آن بهره مند شده است لذا باید گفت نمی توان به استکبارگری این چنین، اطمینان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  نکته قابل تامل این است که همه دولت های تشکیل شده پس از دفاع مقدس، به نوعی قابل اطمینان نبودن آمریکا را لمس کرده اند و همه می دانند که این کشور به تعبیر رهبر معظم انقلاب قابل اعتماد نیست.

آمریکا قابل اطمینان نیست

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با بیان اینکه قابل اطمینان نبودن آمریکا برای ایران یک موضوع آزموده شده است، بیان کرد: برخی رفتارها و یا سخنان با وجود اینکه آزمایش شده، تعجب آور است.

سعیدی درباره ضرورت ایستادگی در برابر استکبار جهانی، بیان کرد: ملتی که می خواهد در برابر قلدر زمانه بایستد نیازمند تقویت خود است تا زمینه های آسیب رسانی احتمالی به خودش را تا حد امکان دور کند لذا عقل حکم می کند همه هوشیارانه تحت لوای ولایت فقیه، پای ارزش های نظام بایستیم.

وی افزود: راه و منش ایرانیان کاملا روشن است و این راه همان خط و مشی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت خودشان، آن را مشخص کرده اند. مردم ما پای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند و این دولت ها هستند که باید به این امر توجه داشته باشند.

استکبار می خواست حرکت انقلاب اسلامی را خنثی کند

امام جمعه موقت شاهرود در ادامه با اشاره به شرایط منطقه، گفت: استکبار می خواست با تشکیل داعش، حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کند اما در عوض این مقاومت اسلامی بود که با اقتدار و صلابت نشان داد، دشمنان به هیچوجه به اهداف شومشان حتی نزدیک هم نخواهند شد.

سعیدی با بیان اینکه فتنه های عربستان دامن خود این کشور را خواهد گرفت، بیان کرد: به زودی در این کشور حوادثی رخ خواهد داد که نشانه ای عظیم از برگشت فتنه های عربستان در منطقه، به این کشور است.

وی افزود: راهپیمایی عظیم و میلیونی مسلمانان در اربعین یکبار دیگر معادلات دشمنان را بر هم زد و نشان داد مسلمانان نه تنها از ارزش های اسلامی دور نیستند بلکه حول محور عشق به اهل بیت(ع) وحدتی یکپارچه و بی نظیر دارند.

امام جمعه موقت شاهرود همچنین به هفته کتابخوانی و وقف نیز اشاره کرد و بیان داشت: این هفته فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است همچنین باید در حوزه وقف به این موضوع نیز توجه داشت که وقف فرهنگی به خصوص در حیطه کتاب می تواند آثار و برکات اجتماعی و فرهنگی فوانی داشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • جنبش‌های اخیر در دانشگاه‌های جهان نتیجه عملیات وعده صادق
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است