Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@03:04:25 GMT

افزایش ترافیک در محور مهران به ایلام

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۵۶۹۹

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از افزایش ترافیک محور مهران به ایلام نسبت به ساعات آغازین امروز خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای بازگشت زائران اربعین حسینی گفت: حجم ترافیک محور مهران به ایلام نسبت به صبح امروز افزایش یافته است اما ترافیک روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در محورهای چذابه به اهواز و شلمچه به خرمشهر نیز شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستیم. در استان کرمانشاه محور اسلام آباد به ماهی دشت نیز بار ترافیک برگشت مسافرین اربعین حسینی مشاهده می‌شود.

وی تاکید کرد: بار برگشت زائرین در استان های ایلام و خوزستان پرحجم است و در این استان ها مداخلات جوی مشاهده نمی شود.

رحمانی ادامه داد: در اکثر محورهای استان‌های گیلان و مازندران شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خطاب به زائرین اربعین حسینی توصیه کرد: با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و هر زمان که نیاز به استراحت بود و یا احساس خستگی کردند در محل مناسب پارک و دقایقی را بخوابند.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی ایام اربعین حسینی نیز گفت: در استان های خوزستان و چهارمحال وبختیاری تردد کلیه کامیون و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 07:00 صبح روز دوشنبه 15 آبان تا ساعت 07:00 صبح روز سه شنبه مورخ 23 آبان در محورهای اهواز – سوسنگرد، بستان – چذابه، اهواز – خرمشهر و شلمچه ممنوع است. (برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز – آبادان – خرمشهر و بالعکس تردد کنند).

رحمانی ادامه داد: تردد کلیه اتوبوس ها از ساعت 07:00 صبح روز دوشنبه 15 آبان تا ساعت 07:00 صبح روز سه شنبه 23 آبانماه در محور هفتگل – باغملک – ایذه- دهدز – شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

وی افزود: در استان ایلام نیز تردد کلیه تریلرها ، کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 07:00 صبح روز دوشنبه مورخ 15 آبان تا ساعت 07:00 روزسه شنبه مورخ 23 آبانماه از محورهای دهلران – مهران، حمیل – ایلام، قلاجه – ایلام و ایلام – مهران ممنوع است.

رحمانی تاکید کرد: در استان لرستان نیز تردد کلیه تریلرها، کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 07:00 صبح روز دو شنبه مورخ 15 آبانماه تا 07:00 صبح روز سه شنبه مورخ 23 آبانماه در محورهای پلدختر – اسلام آباد و پلدختر – اندیمشک و بالعکس ممنوع می‌باشد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

مرکز مدیریت راههای کشور از یکطرفه شدن محور هراز و جاده چالوس تا اطلاع بعدی خبر داد و اعلام کرد: در جاده‌های ۱۱ استان کشور باران می‌بارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده انارک و حدفاصل هزارچم تا هریجان، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل کهرود تا بایجان و حدفاصل وانا تا رینه، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های دماوند و چناران،‌ آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین‌سو و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد و جاجرود ترافیک سنگین است.

آزادراه تهران – شمال و محور چالوس دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل کردان تا گلشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک - ترافیک سنگین، در آزادراه قم – تهران محدوده قیصرآباد و حدفاصل بهشت زهرا تا میدان جهاد و آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، مازندران، مرکزی و همدان خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد