Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- پلیس راهور نیروی انتظامی از ترافیک پرحجم و روان در محور مهران به صالح آباد و صالح آباد به ایلام، محورهای چذابه به اهواز و شلمچه به خرمشهر و محور حمیل به اسلام آباد و اسلام آباد به ماهیدشت خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس راهور نیروی انتظامی، براساس آخرین گزارش های دریافتی، در بیشتر محورهای استان اردبیل و گیلان، محورهای جلفا - مرند و بناب – تبریز در استان آذربایجان شرقی، محور شاهین دژ – تکاب در استان آذربایجان غربی و محور بانه – سقز در استان کردستان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در محور رضی-گرمی در استان اردبیل و محور جلفا-مرند در استان آذربایجان شرقی نیز مه آلودگی و کاهش دید گزارش شده است.

**مسدودیت راه و ممنوعیت تردد در 9 محور
براساس این گزارش، محور اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین – شمشک و محور سیرجان به حاجی آباد در استان هرمزگان مسدود است.
همچنین محور کرج – چالوس حد فاصل میدان امیر کبیر تا تونل کندوان از کیلومتر صفر تا 75 در استان البرز از 15 مهر 1396 تا 20 اسفند 1396 از ساعت 08:00 تا 17:00 روزهای شنبه, یکشنبه, دوشنبه, سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 و ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی به علت انجام عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.
محور قدیم قزوین – رشت حد فاصل کیلومتر صفر تا 72 در استان قزوین نیز از 15 مهر1396 تا 15 آذر 1396 از ساعت 08:00 تا 18:00 روزهای شنبه, یکشنبه, دوشنبه, سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 و ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی به علت انجام عملیات راهسازی هم زمان با عبور ترافیک اجرا می شود.
آزادراه قزوین – کرج حد فاصل کیلومتر 37 تا 38 در استان قزوین از مورخ 16 مهر1396 تا امروز 19 آبان 1396 از ساعت 08:00 تا 17:00 روزهای شنبه, یکشنبه, دوشنبه, سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 و ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی به علت انجام عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.
محور قدیم تهران-قم حد فاصل کیلومتر 15 تا 48 درغرب استان تهران 26 مهر 1396 تا 20 اسفند 1396 از ساعت 08:00 تا 18:00 روزهای شنبه, یکشنبه, دوشنبه و چهارشنبه و روز سه شنبه از ساعت 08:00 تا 14:00 هر هفته به جزء ایام تعطیلات رسمی و هم چنین روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت انجام عملیات راهسازی هم زمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا می شود.
محور هراز تونل امام زاده هاشم در استان های تهران شرق و مازندران از تاریخ هفتم آبان 1396 تا 30 آبان 1396 همه روزه به صورت 24 ساعته مسدود می شود و در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز محدوده گردنه امام زاده هاشم انجام خواهد شد.
محور کرج-چالوس به علت عملیات جاده ای (ایمن سازی تونل 5 و بهسازی سیستم روشنایی تونل کندوان) از مورخ 23 مهر 1396 تا 23 آذر 1396 روزهای شنبه, یکشنبه, دوشنبه و چهارشنبه و روز سه شنبه از ساعت 08:00 تا 14:00 هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه در حوزه استان البرز از ساعت 23:00 تا 05:00 و در حوزه استان مازندران از ساعت 21:30 تا 05:00 بامداد روز بعد مسدود است و در زمان انسداد تردد از دیگر محورهای شمالی (فیروزکوه و هراز) انجام می شود.
براساس اعلام پلیس راهور، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
اجتمام**3229**
تنظیم: حنانه شفیعی**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به کمبود ناوگان حمل‌ونقل از تمام ظرفیت‌های ناوگان استان و صنایع استفاده و رفت‌وآمد زائران زودتر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا؛ داریوش امانی امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در نشست هماهنگی اربعین حسینی در بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پایانه مرزی شهید سلیمانی (مرز مهران) با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت برگزاری باشکوه کنگره بزرگ اربعین حسینی، اظهار کرد: جلسات برگزاری اربعین حسینی در سطح کشور با حضور مسئولان ارشد برگزار می‌شود و در این راستا وظیفه داریم در هر چه باشکوه برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی تلاش کنیم.

وی با قدردانی از اقداماتی انجام شده برای زیرساخت‌های راه استان برای پیاده روی اربعین، افزود: سال‌های گذشته زائران اربعین حسینی در ترافیک ایلام - مهران ساعت‌ها برای رسیدن به شهر مهران و مرز معطل می‌شدند که با تدابیر انجام شده سال گذشته هم ترافیک در جاده‌ها روان بود و نیز معطلی زائران اربعین حسینی به کمتر ۲ ساعت رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: سال گذشته در پایانه برکت اقدامات مؤثری انجام شد، این اقدامات وظیفه کاری ما نبود، اما با توجه به تکلیفی که ستاد اربعین دادند این مهم توسط راهداری به بهترین نحو ممکن انجام شد.

امانی اضافه کرد: امسال هم اقدامات مناسبی برای خدمت رسانی بهتر به زوار در پایانه مرزی مهران در حال انجام است، در حوزه ناوگان اتوبوسرانی رایزنی‌های لازم برای رفاه و رضایتمندی مردم انجام می‌شود.

وی گفت: صاحب اصلی راهپیمایی بزرگ اربعین امام حسین (ع) است، سال گذشته مشکلات ناوگان و حمل‌ونقل حل شد که حاصل تلاش شبانه‌روزی نیروهای راهداری بود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به نشست اخیر ستاد اربعین کشور با وزیر راه و شهرسازی، افزود: در این نشست مقرر شد با توجه به کمبود ناوگان حمل‌ونقل از تمام ظرفیت‌های ناوگان استان و صنایع استفاده و رفتن زائران زودتر انجام شود.

امانی با اشاره به دیگر مرزهای کشور برای تردد زائران در ایام اربعین تاکید کرد: امسال از مرزهای باشماق و تمرچین استقبال بیشتری خواهد شد که در این راستا برای تردد زائران مذاکرات خوبی با کشور عراقی انجام شده است.

وی ادامه داد: تا جایی که امکان است در ایام اربعین حسینی خدمت‌رسانی به زائران بیشتر شود، البته ثابت کردیم و امید می‌رود امسال نیز همانند سال اربعین گذشته با تلاش مجموعه راهداری اقدامات خوبی انجام شود.

کد خبر 747557

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران