Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@09:29:31 GMT

صرافی ستاره سهیل؛ تجربه متفاوت خدمات صرافی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۰۹۸۶

صرافی ستاره سهیل؛ تجربه متفاوت خدمات صرافی

مفهوم صرافی در سالهای اخیر بیشتر در خرید و فروش ارز و خدمات سنتی، مثل بررسی سنتی نرخ ارز، که در طول این سالها در حیطه وظایف صرافی‌ها تعریف شده بود، خلاصه می‌شد و همچنان این روند در اکثر صرافی‌ها ادامه دارد. به گزارش تابناک، اما گسترش اینترنت و افزایش استفاده از این ابزار جدید و هوشمند، مانند تمام حرفه‌ها، روی شغل صرافی هم اثرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سالهای اخیر صرافی‌های زیادی به سمت راه‌اندازی وبسایت و حضور در فضای آنلاین پیش رفته‌اند. حضور صرافی های مختلف در فضای آنلاین در سالهای گذشته توانست تا حد زیادی روی استفاده از اینترنت برای اطلاع از تغییراتی مانند قیمت یورو یا بررسی نرخ لحظه ای ارز تاثیرگذار باشد. اما این جریان تنها می‌تواند بخش کوچکی از نیازهای جامعه را پوشش بدهد و بهش زیادی از این نیازها به راهاندازی یک صرافی تمام الکترونیک ختم می‌شود. در حال حاضر صرافی ستاره سهیل با توجه به نیاز بازار امروز و همسو شدن با پیشرفت‌های حوزه IT، فعالیت خود را به عنوان اولین صرافی تمام الکترونیک کشور آغاز کرده است. در صرافی تمام الکترونیک ستاره سهیل، خدمات متنوع و مدرن صرافی با  به کار گرفتن حداکثر امکانات در اختیار افراد قرار میگیرد تا بدون اتلاف وقت و نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که خدمات آنلاین صرافی ستاره سهیل، فراتر از امکان بررسی نرخ ارز مانند قیمت یورو یا نرخ دلارباشد. ما برای تبدیل شدن به یک صرافی آنلاین خدمات متمایز و بروزی مانند حواله وسترن یونیون، خرید با ویزا کارت یا شارژ حساب پی پال را به صورت کاملا آنلاین و در کمال امنیت، دقت و سرعت در اختیار هموطنان عزیز قرار داده‌ایم که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم. خرید و فروش ارز و اعلام نرخ لحظه ای ارز در فرایند خرید ارز یکی از مهمترین عواملی که می‌تواند به خریدی مطمئن با بهترین قیمت ختم شود، اطلاع دقیق از نرخ لحظه‌ای ارز است. همچنین خرید ارز از مرجعی قابل اطمینان، می‌تواند آینده سرمایه شما را تضمین کند و احتمال بروز مشکلات در آینده را به صفر برساند. شاید شما سفر خارجی در پیش داشته باشید یا بخواهید مقداری ارز را به عنوان پس انداز یا سرمایه‌گذاری بخرید و در جایی ذخیره کنید. در هر حالت دو حالت خرید ارز از محلی قابل اطمینان و با بهترین نرخ ارز در روز، برای شما آرامش خاطر به همراه خواهد داشت. همکاری نزدیک وب سایت صرافی ستاره سهیل با  شاخص۲۴، به عنوان یکی از معتبرترین مراجع خدمات ارزی، این امکان را به وجود آورده تا در هر لحظه ، دقیق‌ترین نرخ لحظه ای ارز در وبسایت این صرافی قابل مشاهده باشد. حواله پول به خارج از کشور
 دانشجویان، بازرگانان، توریست‌ها و افرادی که قصد مهاجرت به کشوری دیگر دارند، جزو افرادی هستند که بیش از هر فرد دیگری به ارسال پول از ایران به خارج از کشور وابسته هستند. در حال حاضر محدودیت‌هایی برای ارسال پول از ایران وجود دارد که کار این افراد را بسیار سخت کرده است. این محدودیت‌ها در هنگام نیاز به صدور حواله خرد (حواله با مبلغ پایین) بیشتر هم میشود زیرا اکثر صرافی ها از انجام این حواله ها سر باز میزنند. صرافی ستاره سهیل با توجه به زیر ساختهایی که ایجاد کرده این امکان را دارد تا حواله ارزی شما را با کمترین میزان کارمزد و در سریع‌ترین زمان ممکن، بدون در نظر گرفتن مبلغ حواله، به هر نقطه از دنیا ارسال کند. انجام حواله در صرافی ستاره سهیل به دو صورت حواله بانکی و حواله بینالمللی مانند حواله وسترن یونیون انجام میشوند. لازم به ذکر است که در بسیاری از انواع حواله، نیازی به حضور شما در محل صرافی نیست و میتوانید با مراجعه به وبسایت اطلاعات حواله را تکمیل کنید تا مبلغ مورد نظر شما به کشور مقصد انتقال پیدا کند. حواله ارزی سوئیفت  سوئیفت به عنوان مطمئن‌ترین نوع حواله بین‌المللی، یکی از سریع‌ترین راه‌های انتقال پول به خارج از کشور و واریز وجه به حساب اشخاص حقیقی یا حقوقی است. خدمات صدور و ارسال حواله ارزی سوئیفت به کشورهای مختلف در سراسر دنیا به صورت آنلاین در صرافی ستاره سهیل امکان پذیر است. زیر ساخت‌های قابل اطمینان صرافی ستاره سهیل در کشورهای مختلف امکان ارسال حواله دلار به آمریکا، ارسال یورو به آلمان و چندین و چند کشور مختلف دیگر در سراسر جهان را میسر کرده‌اند. با این حساب، ارسال پول به خارج از کشور با امکانات آنلاین این صرافی بدون هیچ دغدغهای و خیلی سریع امکانپذیر خواهد بود. یکی دیگر از نقاط قوت ارسال حوالجات ارزی توسط صرافی ستاره سهیل، عدم محدودیت مبلغ در حواله است. در واقع صرافی ستاره سهیل، بر خلاف تمام صرافی‌های دیگر حوالجات خرد (مبلغ پایین) شما را هم در صورت نیاز با استفاده از هر سیستمی به نقاط مختلف دنیا ارسال خواهد کرد.

وسترن یونیون
 حواله وسترن یونیون بدون شک یکی از سریع‌ترین راه‌های ارسال پول به خارج از کشور است. امکانات وسترن یونیون در کنار خدمات آنلاین صرافی ستاره سهیل این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا ارسال پول به خارج از کشور را در سریعترین زمان ممکن و تنها در عرض چند ساعت به انجام برسانید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از حواله ارزی وسترن یونیون، عدم نیاز به حساب بانکی است. برای ارسال حواله تحت این سیستم، هر دو طرف فرستنده و گیرنده پول تنها به یک پاسپورت نیاز دارند. پس از آن گیرنده با در دست داشتن یک کد به نمایندگی وسترن یونیون در کشور مقصد مراجعه کرده و مبلغ حواله را به راحتی و بدون اتلاف وقت دریافت می‌کند. توجه داشته باشید که تمام مراحل صدور و ارسال حواله وسترن یونیون در صرافی ستاره سهیل به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌شوند. با این حساب شما می‌توانید به راحتی و از منزل یا محل کار خود به هر نقطه از دنیا پول ارسال کنید. خدمات دریافت و پرداخت بین المللی ویزا کارت، مستر کارت، پی پال و وب مانی نام‌هایی هستند که حداقل برای یک بار هم که شده شنیده‌اید. برای استفاده از خدمات این شرکتها چطور؟ حتما به مشکلات زیادی برخوردهاید. صرافی ستاره سهیل در راستای ارائه خدمات متفاوت، این امکان را فراهم کرده تا کلیه خدمات مربوط به این سیستم‌های پرداخت و دریافت بین‌المللی را به مشتریانش ارائه بدهد.
 نقد کردن درآمد ارزی بسیاری از افراد در حال حاضر، به صورت دورکاری، مشغول کار با کارفرمایان خارجی هستند. این افراد برای دریافت دستمزدهای خود معمولا از کیف پول‌های بین‌المللی مثل پی پال یا وب مانی استفاده می‌کنند. صرافی ستاره سهیل این امکان را دارد تا ارز موجود در کیف پول شما را در مقادیر مختلف دریافت کرده و به صورت ریالی در اختیار شما قرار بدهد. فضای مجازی و استفاده گسترده از اینترنت تمام مرزهای سنتی سابق را از میان برداشته و امروز ترجیح هر مرکز تجاری و هر مشتری و خریدار خدمات، استفاده از خدمات آنلاین است. در سال های اخیر جای خالی خدمات آنلاین در صرافی به شدت احساس می‌شد. صرافی ستاره سهیل با ارائه خدمات آنلاین در زمینه حواله‌هایی مثل وسترن یونیون، اعلام نرخ لحظه ای ارز و بسیاری از خدمات نوین دیگر، سعی در پر کردن این خلاء دارد تا تجربه جدیدی از خدمات صرافی برای مشتریان ایجاد کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 541 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 39 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 42 میلیون تومان است.

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 25 میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 15 میلیون تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون و 800 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 15 میلیون و 340 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2326 دلار است.

 

 در معاملات امروز (پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 38 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 118 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 60 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 940 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 11 هزار و 991 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 196 تومان است.

 

بروز رسانی: پنج‌شنبه 6  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 38  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 118

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 60

قیمت یورو (حواله)

43 هزار و 940

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 991

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 196

بروز رسانی: پنج‌شنبه 6  اردیبهشت 12:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  39  میلیون و 200 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

42 میلیون

قیمت نیم سکه بهارآزادی

25  میلیون

قیمت ربع سکه بهارآزادی

15  میلیون

قیمت سکه گرمی

6 میلیون و 800 هزار

بروز رسانی: پنج‌شنبه 6  اردیبهشت 12:00

نوع

قیمت لحبظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

3 میلیون و 541 هزار

مثقال طلا

15 میلیون و 340 هزار

انس طلا(دلار)

2326

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل