Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:06:21 GMT

456 هزار دانش آموز در مدارس البرز بیمه حوادث شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۱۵۸۲

456 هزار دانش آموز در مدارس البرز بیمه حوادث شدند

کرج - ایرنا -معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: 456 هزار دانش آموز در سال تحصیلی 97-96 در مدارس این استان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.

مراد مالمیر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دانش آموزان در تمام ایام سال تحصیلی در 24 ساعت شبانه روز تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: نام همه دانش آموزان با مشخصات کامل در سامانه بیمه معلم که مسئولیت بیمه دانش آموزان البرزی را دارد به ثبت رسیده است.
مالمیر بیان کرد: این شرکت بیمه ای در اقدامی شایسته برای جلوگیری از انتقال یک دانش آموز پایه هفتم البرز به کانون اصلاح تربیت ، خسارت وی را متقبل شد.
یادآور شد: خسارت ارفاقی به این دانش آموز 16 میلیون و 500 هزار تومان بوده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت : معلمان البرزی نیز با پرداخت 7500 تومان در سال می توانند از خدمات بیمه حوادث معلم در طول 24 ساعت شبانه روز برخوردار شوند.
وی تاکید کرد : گستره چتر بیمه ای حوادث دانش آموزی یکی از نیازهای ضروری دانش آموزان در مدارس البرز بود که خوشبختانه در سال تحصیلی 97-96 این پوشش بیمه ای در استان البرز شکل گرفت.
مالمیر در بخش دیگری از این گفت و گو به ارائه خدمات آموزشی - حمایتی در مدارس البرز به دانش آموزان اتباع خارجی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در مدارس ابتدایی ، متوسطه دوره اول و دوم این استان حدود 25 هزار دانش آموز تبعه خارجی تحصیل می کنند که همانند دانش آموزان ایرانی تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: دانش آموزان تبعه خارجی که بیشتر از مهاجران افغانستانی هستند در شرایط برابر تحصیلی و در کنار دانش آموزان ایرانی در مدارس شهری و روستایی البرز در سال تحصیلی 97-96 همانند سال های گذشته مشغول تحصیل هستند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه خدمات لازم به دانش آموزان تبعه خارجی در ایران ، در البرز نیز دست اندرکاران آموزش و پرورش کوشیده اند تا دستور مقام عظمای ولایت در ایران کوچک در این بخش عملیاتی و اجرایی شود.
مالمیر گفت : طرح بیمه حوادث دانش آموزی با رضایت اولیای دانش آموزان و پرداخت هزینه بیمه در مدارس البرز به اجرا درآمد.
وی یاد آور شد: معلمان البرزی نیز می توانند با پرداخت 7500 تومان همانند دانش آموزان در سال تحصیلی 97-96 تحت پوشش بیمه حوادث معلم قرار گیرند .
استان البرز حدود 463 هزار دانش آموز و 24 هزار معلم دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟

محسن زارعی؛ درباره افت تحصیلی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی اظهار کرد: این موضوع  نباید به صورت مقطعی بررسی شود، پس از اعلام میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خرداد ۱۴۰۲ برداشت جامعه این بود که این میانگین بیانگر اُفت تحصیلی است.

وی افزود: آموزش و پرورش تصمیم دارد مبتنی بر شفافیت نمای واقعی آموزش و پرورش را به نمایش بگذارد تا برای جبران کاستی‌ها برنامه‌ریزی شود.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش وپرورش گفت: نمرات امتحانات نهایی را شفاف اعلام کردیم تا برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد و معلمان برای ارتقای کیفیت آموزشی تلاش کنند. در موضوع افت تحصیلی دانش‌آموزان باید عوامل سهیم را در نظر بگیریم که بخشی به انگیزه دانش‌آموزان و بخشی هم به دوره‌های آموزشی گذشته مربوط می‌شود چراکه این موضوع در یک دوره اتفاق نیفتاده است.

زارعی درباره تاثیر دشواری سؤالات امتحانات نهایی بر افت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: در تحلیل آزمون‌ها، شاهد دشواری سؤالات نبودیم. در طراحی سؤالات مبنا توجه به ارزشیابی از یادگیری است به گونه‌ای که دانش‌آموزان از حفظیات و محفوظات دور باشند بنابراین جمع‌بندی این نیست که سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده، اما قبول دارم که سؤالات مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!