Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگنده های سعودی در حملات متوالی استان های صنعا و حدیده یمن را هدف قرار دادند و دهها نفر را به خاک و خون کشیدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حمله جنگنده های سعودی به منطقه مسکونی الصعدی در صنعا ، چندین نفر از جمله چند کودک به شهادت رسیدند.
در این حمله 12 منزل مسکونی ویران شد .
 در حمله هوایی به صیادان در دو جزیره در استان حدیده هم ده ها نفر شهید و زخمی شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حمله جنگنده های سعودی به ساختمان وزارت دفاع یمن در صنعا هفت نفر زخمی شدند.
صندوق کودکان ملل متحد(یونیسف) اوضاع کودکان یمنی را در صورت تاخیر در واکسیناسیون خطرناک توصیف کرد . یونیسف اعلام کرد : اگر ما نتوانیم تا یک ماه به یمن واکسن ارسال کنیم ، یک میلیون کودک از واکسینه شدن در برابر بیماری ها محروم خواهند شد.
سعودی‌ها از چند روز پیش با جلوگیری از ورود دارو و غذا به خاک یمن ، میلیون ها یمنی را در معرض قحطی و مرگ قرار داده‌اند.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری احساسی پردیس پورعابدینی با آهنگ چاوشی (فیلم) روایت عجیب پردیس پورعابدینی درباره دادگاه شهلا جاهد (فیلم) پشت صحنه جالب سکانس جنجالی شهاب حسینی در دادگاه (فیلم)

دیگر خبرها

  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد