Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: هوپ سولو، رییس سابق فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) را به آزار جنسی در سال 2013 و در جزیان برگزاری مراسم برترین‌ها متهم کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، به نقل از ساکرنت، در حالی که اتهامات گسترده سپ بلاتر درباره پرداخت رشوه باعث شد او ریاست فیفا را از دست بدهد و ممنوع الکار شود، این بار اتهام دیگری متوجه پیرمرد سوئیسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوپ سولو، دروازه‌بان تیم زنان آمریکا که در مراسم برترین‌های فیفا در سال 2013 حضور داشت در گفت‌وگوی تازه خود با رسانه پرتغالی، اظهار کرد: بلاتر در مراسم برترین‌های فیفا من را مورد آزار جنسی قرار داد، ولی چنین رفتاری طبیعی جلوه داده شد. من واقعا از چنین رفتاری شوکه شدم و خیلی سریع آن جا را ترک کردم تا در کنار هم تیمی‌هایم برای دریافت جایزه برترین‌های فیفا باشم. توجه‌ام را خیلی سریع معطوف به هم تیمی خودم کردم. این رفتار اصلا رفتار درستی نبود.

سولو مدعی شده است که در آن مراسم بلاتر بدن او را لمس کرده است.

بعد از این اظهار نظر نماینده سپ بلاتر به این موضوع واکنش نشان داد و گفته‌های این دروازه‌بان را پوچ و بی اساس دانست.

سپ بلاتر 81 ساله در سال 2015 به دلیل پرداخت رشوه از فعالیت خود منع شد. بلاتر همچنین متهم به رفتارهای جنسی در قبال فوتبال بانوان بوده است. در سال 2004 از بلاتر به خاطر گفتن این که زنان باید لباس‌های آزادتری بر تن کنند تا توجه بیشتری به فوتبال بانوان شود، انتقاد شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند

بازیکن سابق تیم ملی فرانسه باور دارد که دو ستاره برزیلی سابق دنیای فوتبال، با سبک زندگی درست می توانستند جاودانه تر شوند.

طرفداری | پیش از سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بر فوتبال، هواداران این ورزش فرصت تماشای هنرمندان بزرگی دیگری را داشتند. در میان آن‌ها، دو بازیکن برزیلی به نام های رونالدو نازاریو و رونالدینیو بودند که بر نسل مهمی از بازیکنان و هواداران تاثیر زیادی گذاشتند. 

این سوال مطرح می‌شود که آیا این دو جادوگر می‌توانستند بهتر از مسی و رونالدو که در مجموع ۱۳ توپ طلا دارند، عمل کنند؟ سمیر نصری مطمئن است که با سبک زندگی بهتر، این دو بازنشسته می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. او در توییچ گفت:

رونالدو و رونالدینیو از نظر استعداد ناب، به راحتی بالاتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار می گرفتند، البته اگر در کارشان جدی می بودند. کارهایی که رونالدینیو کارهایی با توپ انجام می‌داد که نظیر آنها را ندیده بودیم.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم