Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره هراتیان، رییس ایفمارک در حاشیه برگزاری اولین کنگره بین‌المللی فوتبال گفت: در حال‌ حاضر هیچ مشکلی با تاج نداریم و سعی می‌کنیم همواره در جهت کمک به تیم ملی تعامل دوستانه‌ای با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشته باشیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، زهره هراتیان، رییس ایفمارک درباره مسائلی که قبلا بین ایفمارک و کارلوس کی‌روش پیش آمده بود و مبلغ یک میلیارد تومانی که در زمان کفاشیان به مرکز ایفمارک برای خرید تجهیزات از سوی فیفا اختصاص داده شده بود، به خبرنگاران اظهار کرد: ما همیشه سعی کرده‌ایم فضای دوستانه‌ای برقرار کنیم و با تعامل و گفت‌وگو مسائل و مشکلات خود را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی پروژه‌ ایفمارک که در زمان کفاشیان مطرح شد، پروژه‌ای بود که در آن زمان با حمایت فیفا و AFC توانستیم در ایران  دایر کنیم تا بتوانیم خدمات خوبی را از لحاظ پزشکی به تیم‌های ملی و باشگاهی ارائه دهیم. در حال‌ حاضر نیز که اگر شاهد برگزاری اولین کنگره بین‌المللی فوتبال هستید این کنگره برگرفته از همان زمان است که با ارتباطات خوبی که با فیفا داشتیم توانستیم میزبان برگزاری چنین کنگره‌ای را در ایران داشته باشیم.

وی گفت‌: در همان زمان فیفا مبلغ یک میلیارد تومان برای خرید وسایل و تجهیزات در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد و ما توانستیم یکسری از تجهیزات این مرکز را از خارج از کشور وارد ایران کنیم. باید این را بگویم که در آن زمان فیفا مبلغ یک میلیارد تومان برای خرید وسایل و تجهیزات پزشکی ایفمارک در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد تا ما بتوانیم وسایل لازم را از خارج کشور وارد ایران کنیم. این پروژه‌ مربوط به ایفمارک است و ارتباطی به بدهی‌های فدراسیون فوتبال ندارد.

هراتیان در ادامه‌ خاطر نشان کرد: در زمان کفاشیان هیچ پولی وارد ایران نشد و پولی که قرار بود فیفا برای خرید تجهیزات در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دهد در قالب همان مسائل در اختیار فدراسیون فوتبال گذاشته شد. بنابراین  بودجه یک میلیارد تومان برای  پروژه‌ ایفمارک در قالب وسایل تعریف شد.

رییس ایفمارک ‌اضافه کرد: سیاست مهدی تاج هرگونه که باشد ما همان را انجام می‌دهیم و من تصور می‌کنم که عملکرد ایفمارک با توجه به خدمات خوبی که برای تیم‌ ‌ملی و تیم‌های لیگ برتر به ویژه‌ در زمینه معاینات پیش از فصل انجام می‌دهند، امروز ارزشمند است و ما توسط این مرکز پزشکی توانسته‌ایم خدمات پزشکی خوبی را به تیم‌های پایه و رده‌های سنی ارائه دهیم. هدف ما این است که تیم‌ ‌ملی بهترین نتیجه‌ ممکن را کسب کند.

وی در پاسخ به این سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که گفته می‌شود برخی از بازیکنان لیگ برتر ترامادول استفاده می‌کنند یا دوپینگی هستند، گفت‌: مسائل دوپینگ مربوط به نادو است، ما از نظر اخلاق پزشکی این وظیفه را نداریم که بخواهیم اطلاعات مربوط به بازیکنان را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم. تنها مرجعی که می‌تواند اطلاع رسانی کند، خود مدیرعامل باشگاه است. ایفمارک تمام اطلاعات مربوط به بازیکنان را به صورت محرمانه در اختیار بازیکن و مدیرعامل باشگاه قرار می‌دهد تا در جریان مسائل مربوط به پزشکی قرار بگیرند.

هراتیان همچنین درباره موضوع مجتبی جباری، خاطر نشان کرد: شخصیت وی قابل احترام است و وی تنها بازیکنی بود که تمام اطلاعات مربوط به آسیب‌دیدگی‌ خود را در اختیار مرکز پزشکی ایفمارک قرار داد تا ما بتوانیم مشکلات این بازیکن حرفه‌ای را برطرف کنیم. باز هم باید این را بگویم که هر موضوعی در رابطه با این بازیکن به مدیرعامل باشگاه ارتباط دارد و ما نمی‌توانیم اسناد مربوط به این بازیکن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

وی در پایان درباره برگزاری اولین کنگره بین‌المللی فوتبال، اظهار کرد: برای این  که بتوانیم خدمتی به فوتبال ایران داشته باشیم و ضمن پیشگیری بتوانیم از لحاظ خدمات درمانی بهترین خدمات پزشکی را در اختیار بازیکنان چه داخلی و چه خارجی قرار دهیم این مرکز تاسیس شد و امروز با برپایی اولین کنگره بین‌المللی فوتبال کلینیک سعی کردیم در شناسایی بهتر این مرکز گام موثری برداریم. قطعا این کنگره در ارتقای سطح علمی فوتبالمان به ویژه‌ مربیان و بازیکنان می‌تواند نقش موثری را ایفا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها فرصت چندانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ محمد صلاح در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته یکی از گزینه‌های خرید لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بود که در نهایت لیورپولی‌ها با رد این پیشنهاد هنگفت مانع انتقال ستاره مصری شدند.

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

بر اساس گزارش این رسانه انگلیسی؛ فرصت پیوستن محمد صلاح به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با توجه به تغییر استراتژی این لیگ محدود است. کمیته جذب بازیکنان خارجی فوتبال عربستان استراتژی جدید خود روی جذب بازیکنان جوان قرار داده و شاید نقل‌وانتقالات تابستان پیش‌رو آخرین فرصت محمد صلاح برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد عربستانی‌ها خواهد بود. کمیته جذب بازیکنان خارجی عربستانی روی ستاره‌های جوان باشگاه‌های اروپایی زوم کرده که نمونه روشن این انتقال گابریل ویگا است که از اتلتیکومادرید به الاهلی جده پیوست.

تصمیم جدید فوتبال باشگاهی عربستان به دنبال محدودیت فهرست بازیکنان تیم‌ها از 30 نفر به 25 نفر و افزایش تعداد خارجی‌ها به 10 نفر از جمله جذب بازیکنان متولد 2003 به بعد می‌تواند سرنوشت محمد صلاح را دچار تردیدهایی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح