Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - براي نخستين بار در صنعت بيمه کشور، جايزه ملي مديريت منابع انساني به بيمه سامان تعلق گرفت. بيمه سامان در اولين کنفرانس مديريت منابع انساني از بين 157 شرکت دولتي و خصوصي موفق به دريافت جايزه استاندارد 34000 مديريت منابع انساني شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، هادي رهبري مدير توسعه سرمايه‌هاي انساني با اعلام اين خبر اظهار داشت براي دريافت نخستين جايزه مديريت منابع انساني 157 شرکت از سازمان‌هاي دولتي و خصوصي و صنايع مختلف شرکت کردند و از اين تعداد 21 شرکت پس از گذراندن مراحل ارزيابي براي دريافت اين جايزه برگزيده شدند و بيمه سامان به عنوان تنها شرکت بيمه‌اي موفق به دريافت اين جايزه ارزشمند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير توسعه سرمايه انساني شرکت بيمه سامان با تشريح اهداف جايزه ملي مديريت منابع انساني تصريح کرد: از آنجا که نمي توان همه فرآيندهاي منابع انساني را در زمان کوتاه مستقر کرد، استاندارد 34000 به صورت تدريجي و مرحله‌اي طراحي شده است. هر مرحله تکاملي يک تغيير منحصر بفرد را در فرهنگ سازماني مي طلبد تا بتوان زمينه مناسب را براي جذب، حفظ و توسعه منابع انساني فراهم کرد. يکي از ويژگي‌هاي جالب استاندارد 34000 آنست که به‌ عنوان يک سيستم يکپارچه در راستاي اهداف و استراتژي‌ها و نيازهاي سازماني، بلوغ ايجاد مي‌کند.
وي در ادامه گفت: براساس استاندارد34000 مي توان وضعيت موجود مديريت منابع انساني در شرکت را بررسي و پروژه‌ها و اقدامات بهبود و توسعه آنها را فراهم کرد و يک فرهنگ تعالي و کمال را در سازمان ايجاد نمود. در همين راستا واحد منابع انساني بيمه سامان با طراحي برنامه توسعه فردي همکاران و برنامه ريزي جهت ارتقا دانش و بهبود عملکرد جهت ارتقا و حرکت در مسير پيشرفت شغلي و بهبود فرآيند منابع انساني موفق يه دريافت جايزه استاندارد 34000 شد.
هادي رهبري با اشاره به ارزيابي منابع انساني بيمه سامان و با نگاه به فلسفه ايجاد مدل 34000 توسط دانشگاه تهران يادآور شد: مدل زير بنايي استاندارد 34000 در سال 2001 براي اولين بار در شرکت‌هاي بزرگ و بويژه شرکت‌هاي دانش محور به کار گرفته شد و تاکنون در شرکت‌هاي بسياري اجرا شده است. ارزيابي اين فرايند توسط دانشگاه تهران انجام گرديد و ارزيابي اظهارنامه‌هاي متقاضيان و استخراج نقاط قوت، زمينه‌هاي قابل بهبود، امتياز و انجام بازديد از محل ، بررسي صحت و سقم ادعاهاي متقاضيان اتفاق نظر در خصوص وضعيت ارزيابي اظهارنامه‌ها ازجمله شاخص هاي استاندارد بوده که مورد بررسي قرار گرفت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت‌: آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن دارای سختی های خاص خود است و به طور معمول حدود ۱۲ درصد شرکت کنندگان مورد تائید برای دریافت مدرک قرار می‌گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حجت‌الاسلام محمد قمی دربرگزاری نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد با اشاره به افزایش 25 درصدی شرکت کنندگان این آزمون نسبت به دوره های گذشته اظهارداشت: حدود 12 هزارو 500 نفر از سراسر کشور در  نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کرده اند که نزدیک به دو سوم از آنان بانو هستند.

وی افزود : با توجه به اینکه حدود چند میلون نفر از جمعیت کشورمان حدود 200 آیه از آیات مهم و مورد تاکید بزرگان دین را از قران کریم حفظ می‌کنند موضوعی مهم است که این افراد می‌خواهند زندگی خود را با قرآن مانوس کنند و در مسائل اجتماعی سیاسی و ارتباط خود با دیگران از آیات، ترجمه و تفسیر قرآن بهره ببرند و در صحبت ها وزندگی خود نیز به آیات خدا بسنده کنند

قمی درخصوص حفظ نیز خاطر نشان کرد : حفظ ترتیبی توسط علاقه‌مندان بسیاری و با توجه به معنا، ترجمه و تفسیر انجام می‌شود ولی برخی افراد نیز می‌خواهند تازه در این مسیر قدم بگذارند و تشنه و مشتاق بهره گیری از قرآن کریم هستند درهمین راستا با توصیه بزرگان، گروهی آیات و فرازهایی از قرآن که مورد توجه و نیاز جامعه امروز است را برای به کارگیری مفاهیم آن در زندگی خود حفظ می‌کنند.

وی همچنین نکات قابل توجه در این آزمون را حضور نزدیک به 500 نفر با سن بالای 50 سال و 50 نفر زیر 11 سال دانست و تاکید داشت : بیشتر شرکت کنندگان با شوق وصف ناپذیری به همراه اعتماد به نفس با توجه به معنا، تدبر، ترجمه و تفسیر قرآن کریم در این آزمون شرکت کردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حضور علاقه مندان به حفظ قرآن در نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با استقبال خوبی همراه بوده است که نشان از گسترش فضای قرآنی در کشور دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت:‌ در مجموع هزارو 618 نفر از خراسان رضوی در نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کردند و این داوطلبان پس از موفقیت در آزمون کتبی، در آزمون شفاهی نیز که توسط اساتید مجرب برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند تا در نهایت به داوطلبان واجد شرایط مدرک تخصصی اعطا شود.

وی این آزمون را بزرگترین رویداد قرآنی کشور دانست وتصریح کرد : مرحله اول آن و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انس با قرآن و در سه مقطع 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم برگزار می‌شود.

صاحبقرانی تصریح کرد: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می‌شود و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک هم‌تراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک هزینه تحصیلی نیز برخوردار شوند.

گفتنی است: امسال این آزمون در هفت حوزه تربت جام، نیشابور، کاشمر، سبزوار و مشهد در دو حوزه بانوان و آقایان در خواف در حال برگزاری است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه