Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@21:09:07 GMT

تجمع بوکسور‌ها مقابل وزارت ورزش و جوانان

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۶۸۲۱

تجمع بوکسور‌ها مقابل وزارت ورزش و جوانان

خرداد:برخی از مربیان و قهرمانان بوکس با تجمع مقابل وزرات ورزش و جوانان اعتراض خود را نسبت به رفتار و برنامه های سرپرست این فدراسیون اعلام کردند.


به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، برخی از مربیان و اهالی بوکس در اعتراض به رفتار و برنامه های سرپرست این فدراسیون با تجمع در جلوی درب وزارت ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به اوضاع فدراسیون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در میان اعتراض کنندگان، علیرضا استکی، مرتضی سپه وند، همایون امیری، بیژن باتمانی، رضا مهدی پور و محمد عاشری نیز دهده می شدند.
شرکت کنندگان در این تجمع همچنین نامه ای نیز خطاب به وزیر ورزش و جوانان نوشته و امضا کردند تا وزیر به شکایت آنها از برنامه ها و رفتار داوری( سرپرست فدراسیون) رسیدگی کنند. برچسب ها: بوکس ، ورزش و جوانان ، وزارت ورزش و جوانان ، وزیر ورزش و جوانان

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است