Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: فراهم نبودن زیرساخت‌های حمل و نقل شهری در دیر، دسترسی شهروندان به خدمات ببمارستان را با مشکل مواجه کرده و باعث نارضایتی آنها شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آخوندی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با تقدیر از حساسیت شهروندان نسبت به حوزه سلامت شهرستان دیر اظهار داشت: اقدامات خوبی توسط مسؤلین شهرستان برای تامین تجهیزات بیمارستان امام هادی(ع) دیر صورت گرفته و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز نهایت همکاری و مساعدت در این زمینه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی تجهیزات بیمارستان امام هادی (ع)دیر از برندهای خوب و به روز دنیا خریداری شده و شبکه بهداشت و درمان با تمام توان پیگیر رفع مشکلات حوزه سلامت به ویژه بیمارستان دیر است.

آخوندی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال صرف احداث و تجهیز بیمارستان امام هادی (ع)دیر شده، تصریح کرد: قطعا دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه شبکه بهداشت و درمان به فکر رفع مشکلات و تامین دیگر تجهیزات مورد نیاز خواهند بود و اقدامات خوبی نیز در این خصوص صورت پذیرفته که مردم در آینده نزدیک شاهد آن خواهند بود.

تکذیب انتقال سونوگرافی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با اشاره به شایعه انتقال دستگاه سونوگرافی بیمارستان امام هادی(ع) دیر به بیمارستان زینبیه خورموج گفت: اساسا دستگاه سونوگرافی در بیمارستان امام هادی(ع) دیر وجود نداشته است لذا انتقال آن به بیمارستان زینبیه خورموج اصلا موضوعیت ندارد.

وی با تاکید بر نوپا بودن بیمارستان دیر ادامه داد: مردم به خوبی با شرایط بیمارستان آشنا هستند و طی چند ماهی که از افتتاح آن می‌گذرد همکاری بسیار خوبی داشته‌اند و از خدمات فاز یک این بیمارستان نیز بهره‌مند شده‌اند.

راه‌اندازی زایشگاه

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: در فاز ۲ نیز زایشگاه راه‌اندازی خواهد شد و بخش‌های زنان و داخلی مردان و زنان فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه ماهانه حدود هزار نفر از خدمات بیمارستان بهره‌مند می‌شوند، اضافه کرد: با افتتاح بیمارستان ۶۰ نفر پزشک، پرستار، ماما و کادر پیراپزشکی و پشتیبانی جذب بیمارستان و استخدام شده‌اند و با توسعه قسمت‌های دیگر به این تعداد نیز افزوده خواهد شد.

آخوندی به شایعه دیگری مبنی بر جابجایی و انتقال تخت‌های آی‌سی‌یو  و سی‌سی‌یو بیمارستان دیر اشاره کرد و گفت: شهروندان می‌توانند برای اثبات کذب بودن این ادعا با حضور در بیمارستان امام هادی(ع) دیر از اتاق مربوطه بازدید کنند.

لزوم تردد آسان مردم

این مقام مسول در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با اشاره به لزوم تردد آسان مردم، تصریح کرد: فراهم سازی زیرساخت‌های حمل و نقل شهری وظیفه شوراهای اسلامی و شهرداری ها است که متاسفانه فقر این گونه امکانات در دیر مشهود است و باعث نارضایتی شهروندان شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بیمارستان امام هادی(ع) در شهر بردستان احداث شده  برای جابجایی و دسترسی آسان شهروندان به خدمات این بیمارستان، لازم است شورای اسلامی شهر دیر و شهرداری این شهر به وظیفه ذاتی خود مبنی بر اتخاذ تمهیداتی از قبیل راه‌اندازی خودروهای شهری برای رفت و آمد آسان شهروندان دیری بپردازد.

ورود خیرین به حوزه سلامت

آخوندی به پتانسیل خوب خیرین سلامت اشاره کرد و گفت: با ورود خیرین به حوزه سلامت و هدایت نیات خیر آنها به سمت این حوزه قطعا وضعیت موجود ارتقا خواهد یافت و ما از مشارکت آنان استقبال می‌کنیم.

پیش از این با انتشار خبری در فضای مجازی ادعا شده بود که دستگاه سونوگرافی بیمارستان امام هادی(ع) دیر به بیمارستان زینبیه خورموج انتقال یافته و تخت‌های سی‌سی‌یو نیز در حال جابجایی و انتقال از دیر است که رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی نیز این ادعا را تکذیب و شایعه دانسته بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد

سید مهدی حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: یک مرکز غیر مجاز که در خصوص ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و مهروموم شد. 

این مسئول از ضبط وسایل و تجهیزات در این مرکز زیبایی غیرمجاز  پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی خبر داد و گفت: به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گفته او این اقدام با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان خرمشهر انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان