Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@07:56:02 GMT

112واحد صنعتی غیرفعال همدان احیاء شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۱۰۳۳

112واحد صنعتی غیرفعال همدان احیاء شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسکندر صیدایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با اشاره به یپشرفت چشمگیر طرح های عمرانی استان، گفت: اجرای 16 طرح با مشارکت سرمایه گذاری خارجی در استان کلید خورده و هم اینک سه طرح آن بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته یک هزار و 600 متقاضی در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند و امسال 6هزار و 400 میلیارد ریال توسط سیستم بانکی به متقاضیان پرداخت شده و و یکهزار و 400 میلیارد ریال قرارداد امضا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه سال گذشته سهمیه واگذاری طرح ها به بخش خصوصی در استان همدان 66 طرح بود، ادامه داد: این در حالی است که 235 طرح به بخش خصوصی واگذار شد و امسال در شرایطی که این هسمه 67 طرح پیش بینی شده است، تاکنون 120 طرح واگذار شده و 139 طرح در حال واگذاری است.

صیدایی ادامه داد: بهره برداری از 70 واحد صنایع کشاورزی و و ارتقا کشاورزی صنعتی موجب صرفه جویی 42 میلیون متر مکعبی آب شده ست و در همین راستان طرح اصلاح درختان مثمر از جمله گردو در سال زراعی 95 و 96 در سه هزار هکتار باغ های همدان در دست اقدام است.

وی بهره برداری از 141 طرح سرمایه گذاری و پیگیری اجرا ، تکمیل و بهره برداری از طرح های صنعتی از دیگر اقدامات پیش روی مسئولان استانی برشمرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان احداث نیروگاه 200 مگاواتی انرژی خورشیدی را از دیگر خدمات دولت روحانی برشمرد و گفت: صرفه جویی 42 میلیون متر مکعبی آب، افزایش ظرفیت هتلینگ استان، ثبت جهانی لالجین و شهر ملی مبل و منبت در ملایر و تویسرکان، از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان همدان بشمار می رود.

انتهای پیام/ص.ف

احیاء 112 واحد صنعتی غیرفعال در همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، براساس رای‌گیری انجام شده، عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.
همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری برگزیده شدند.

پسران با ۶ سهمیه در ماراتن انتخابی تیم ملی


شورای فنی هیات وزنه برداری همدان با انجام رای گیری، ۶ وزنه بردار را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان انتخاب کرد.
سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان) ، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان) ، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان) ، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

همچنین براساس رای‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال