Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در دیدار با رئیس سازمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اذعان کرد: از ابتدای تأسیس صداوسیمای مرکز قزوین تا کنون حدود ۱۵۰ اثر فاخر رسانه‌ای در این مرکز تولید شده که حدود ۴۰ اثرِ آن علی رغم تنگنا‌های مالی شدید در سال‌های اخیر ساخته شده؛ و این امر بیانگر عزم رسانه برای معرفی هرچه بیشتر استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه با اشاره به حمایت‌های استاندار قزوین از رسانه گفت: در دیدار با استاندار ایشان قول مساعد برای حمایت از صداوسیما و تخصیص اعتبار به طرح‌های این مرکز در حوزه‌ی تولید آثار فاخر داده بودند.
وی با اشاره به ایده‌های جدید برای تولید آثار فاخر در حوزه رسانه اظهارداشت: برخی موضوعات و ایده‌های رسانه‌ای مثل زندگی شهید رجایی، شهید لشگری و سایر مفاخر استان موضوعات بکر و مغفولی هستند که تا کنون به آن‌ها پرداخته نشده و ورود به این عرصه مستلزم تأمین اعتبار و حمایت جدی است.
یاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این دیدار بر لزوم حمایت از رسانه برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تولید آثار فاخر رسانه‌ای تأکید کرد و خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار، امام جمعه، اعضای شورای فرهنگ عمومی و متولیان امر برای تصویب طرح‌های صداوسیمای مرکز قزوین در قالب مصوبه‌ای قانوی برای جذب بودجه دراین حوزه شد.
وی افزود: در صورت ارائه‌ی طرح‌های کارشناسی مختلف از سوی صداوسیما سازمان مدیریت و برنامه ریزی آن‌ها را حمایت خواهد کرد تا بودجه لازم به این طرح‌ها اختصاص یابد.
در ادامه این جلسه هواسی قائم مقام، شمس آرا معاون سیما و لطفی مشاور مدیرکل صداوسیما هم با قدردانی از توجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواستار توجه هرچه بیشتر به حوزه‌ی رسانه شدند و اظهار داشتند حمایت از رسانه منجر به معرفی توانمندی و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف خواهد شد.
۱۰۰۱/پ ۳۰/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده و نرخ بیکاری استان قزوین به ۴.۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عین‌الله کشاورز ترک امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان از کارگران و جامعه کار و تولید اظهار کرد: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده و نرخ بیکاری استان قزوین به ۴.۷ درصد کاهش پیدا کرده که با شاخص‌های کار و تولید بر اساس میزان جمعیت هماهنگ است.

وی افزود: کارگران در حوزه کار و تولید رکن اصلی هستند و رسالت داریم با همه توان از این فعالان عرصه اقتصاد و تولید تجلیل کنیم، در ضمن باید فضای مناسب‌تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کنیم تا فعالان این عرصه با آرامش و فراغ خاطر بیشتری چرخ‌های تولید را به حرکت درآورند.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت کار در استان قزوین احداث مسکن کارگری را از اولویت‌های نهاد متبوعش دانست و گفت: درصددیم با اجرای مسکن کارگری در مسیر حل این مشکل گام برداریم که خوشبختانه قزوین رتبه خوبی در این عرصه کسب کرده است.

کشاورز ترک از کسب رتبه برتر اشتغال و امنیت اشتغال در فضای کسب‌وکار توسط استان قزوین خبر داد و افزود: همچنین استان قزوین در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ رتبه اول کشور را به‌دست آورده است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بسترهای مبتنی برای فعالیت تعاونی‌ها ادامه داد: کارگران رکن اصلی تولید و اشتغال به شمار می‌آیند و باید به فرهنگ و ارزش کار در حوزه‌های رسانه‌ای و دانشگاهی پرداخته شود.

به گزارش ایمنا، در این جشنواره از میان ۵۰۰ طرح ارائه شده تعداد ۵ نفر از کارگران نمونه در سطح ملی، تعداد ۸ نفر کارگر نمونه استانی، ۵۹ نفر کارگر ورزشکار مدال‌آور طلا، نقره و برنز کشوری، ۵ نفر بانوی کارگر سرپرست خانوار و دارای بیش از ۳ فرزند، ۵ فعال قرآنی و فرهنگی دارای رتبه‌های اول کشوری، ۵ خانواده شهید جامعه کارگری، یک نفر نخبه هنرآموز در سطح استان قزوین راه یافته به المپیاد جهانی تجلیل شد. همچنین به ۵۰. نفر از کارگران خط تولید با هماهنگی آستان قدس رضوی درطرح «خداقوت کارگر» هدیه متبرک آستان قدس تقدیم شد.

کد خبر 748896

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است