Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا کریمی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از طرح های توسعه آبرسانی روستایی در اردبیل تصریح کرد: کمیسیون تلفیق هزار میلیارد تومان برای آبرسانی روستاها پیش‌بینی کرده بود.

وی افزود: با پیگیری نمایندگان این رقم به دو برابر افزایش یافت و از این میزان نیز پیش‌بینی شده نزدیک به ۱۸ میلیارد تومان به استان اردبیل اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور بهبود وضعیت راه‌های روستایی نیز دولت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در تأمین قیر رایگان پیش‌بینی کرده بود.

کریمی افزود: کمیسیون تلفیق این رقم را به سه هزار میلیارد تومان افزایش داد و در خود استان اردبیل آسفالت راه‌های روستایی از جمله حر – اردبیل، حر- نمین، کریق- آرموداق و برخی محورهای اساسی دیگر پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در صورت تحقق این دو طرح شاهد تحول قابل توجه در امکانات روستاها خواهیم بود که در ادامه منجر به توسعه روستاها خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

بهبود وضعیت راه‌های روستایی در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان

محمدرضا ولی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سفرهای ریاست جمهور به استان گلستان برای عمران و توسعه روستاها مصوب شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: در سفر اول ریاست جمهوری به استان گلستان مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای استان در قالب تهیه و اجرای طرح‌های هادی، اجرای بافت باارزش روستایی و ایمن سازی روستاهای در معرض خطر مصوب شد که ۲۶۹ روستای استان از آن بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه از محل مجموع این اعتبارات ۲۲۸ روستا از نعمت طرح هادی برخوردار می‌شوند، افزود: طرح بهسازی بافت ۱۲ روستا اجرایی و همچنین ایمن سازی ۲۵ روستا در دستور کار قرار گرفت.

ولی الهی با بیان اینکه تا کنون ۱۱۵ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص و به بنیاد مسکن استان ابلاغ شده است، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از این اعتبارات در قالب پروژه‌های عمرانی در روستاهای استان هزینه شده و یا در حال کارسازی است.

کد خبر 6090056

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو