Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخاب مدیران جدید استانی باید از ظرفیت‌های موجود در این خطه استفاده شود تا افراد غیربومی، آذربایجان غربی را پلکانی برای رشد و ترقی خود قرار دهند.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تأکید بر انتخاب مدیران بومی در بدنه استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت: هرچه دولت در کشور موفق‌تر عمل کند این نظام است که به اهداف عالیه خود دست می‌یابد و در این راستا امیدواریم استاندار جدید بتواند با نشاط، شادابی، حوصله و تکریم ارباب‌رجوع در استان آذربایجان غربی موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موفقیت استاندار جدید موفقیت و پیروزی استان آذربایجان غربی است گفت: جناب شهریاری باید در چینش مدیران استان دقت بیشتری نموده و از مدیران بدون سابقه رده‌بالای مدیریتی استفاده نکند.

قاضی‌پور با تأکید بر این نکته که در سیستم مدیریتی جدید آذربایجان غربی باید از افراد با سوابق خوب مدیریتی، ولایتمدار و پاکدست که تعهد و تخصص لازم را دارند استفاده کرد افزود: امیدواریم که شان، منزلت و جایگاه مردم استان حفظ شده و از مدیران بومی که خود و خانواده آنها در استان سکونت دارند استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه نباید آذربایجان غربی به‌عنوان آزمایشگاهی برای رشد و ترقی مدیران غیربومی تلقی شود تصریح کرد: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخاب مدیران جدید استانی باید از ظرفیت‌های موجود در این خطه استفاده شود تا افراد غیربومی، آذربایجان غربی را پلکانی برای رشد و ترقی خود قرار دهند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از پایین بودن رتبه آذربایجان غربی در اکثر شاخص‌های توسعه در کشور اظهار داشت: استان آذربایجان غربی در 4 شاخص درآمد سرانه، بیکاری، آموزش‌وپرورش و بهداشت و درمان نتوانسته تا به امروز جایگاه قابل قبولی در کشور داشته باشد که امید می‌رود با تلاش‌های هرچه بیشتر مدیریت جدید این امکان محقق شود.

انتهای پیام/

R41361/P1336/S6,48/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | چرا نسل کشی صهیونیست‌ها جرم تلقی نمی‌شود؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

طبق تعریف سازمان ملل، هرگونه کشتار دسته جمعی، ایجاد لطمات جسمی و روانی، تحمیل کارهایی برای جلوگیری از تولد فرزند، کارهای اجباری و ... از مصداق‌های بارز نسل کشی هستند که همه این اتفاقات در غزه در حال رخ دادن هستند؛ اما چرا این جنایات صهیونیست‌ها جرم حساب نمی‌شود؟.

دیگر خبرها

  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • ببینید | چرا نسل کشی صهیونیست‌ها جرم تلقی نمی‌شود؟
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت