Web Analytics Made Easy - Statcounter

متاسفانه انتخاب خودرو به عنوان جایزه و برای ترغیب مردم در سپرده گذاری، از سوی بانکها در ایران به شیوه نادرستی مرسوم شده و همین رویه موجب شده تا دیگر نهادها و دستگاهها برای ترغیب مردم در مشارکت به منظور پرداخت عوارض و مالیات و ...بدون در نظر گرفتن وظیفه خود در فرهنگ سازی و توسعه هوای پاک، این کار را تکرار و ترویج می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، بر اساس مصوبه شهرداری و شورای اسلامی شهر پارس‌آباد مغان که به مناسبت گرامیداشت 13 آبان ماه روز دانش‌آموز به تصویب رسیده است، شهروندانی که در مدت یک ماه، زمان اجرای طرح "جایزه خوش حسابی" نسبت به پرداخت عوارض خودرو، نوسازی،  کسب و پیشه، خدمات شهری، پروانه ساختمان و نیز بدهی های خود اقدام نمایند در قرعه کشی یکدستگاه خودرو تیبا شرکت داده می شوند.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری پارس آباد، افرادی که عوارض خود را در مدت تعیین شده پرداخت کنند علاوه بر برخورداری از 30 درصد تخفیف برای پرداختی های نقدی و نیز 20 درصد تخفیف برای پرداختی های اقساطی (پس از کسر 20 درصد تخفیف نصف باقیمانده نقداً و نصف دیگر در 5 قسط دریافت خواهد شد.

افراد علاوه بر شرکت در قرعه کشی یک دستگاه خودروی تیبا، از جوایز متنوع و نفیس از جمله دهها دستگاه دوچرخه، تبلت، کفش اسکیت، اسکوتر و چندین عدد گوشی تلفن همراه و ... برخوردار خواهند شد.

افرادی که عوارض خود را پرداخت کنند برگه های قرعه کشی به نام دانش آموز خانواده صادر شده و به ازای هر 50 هزار تومان پرداختی یک برگه قرعه کشی تعلق خواهد گرفت.
هر چند ترغیب و تشویق شهروندان برای دادن عوارض شهرداری به شیوه های گوناگون در کشور مرسوم است اما به نظر می رسد بهتر بود که شهرداری پارس اباد به عنوان یک نهاد عمومی خدمات رسان در راستای فرهنگ سازی به منظور حفاظت از هوای پاک، مشوق هایی از قبیل تعدادی دوچرخه یا موتورسیکلت هیبریدی و هر وسیله حمل و نقل پاک و غیرآلاینده به جای خودرو که بی تردید یکی از عوامل اصلی آلودگی شهرها شناخته می شود،اقدام می کرد.

متاسفانه انتخاب خودرو به عنوان جایزه و برای ترغیب مردم در سپرده گذاری، از سوی بانکها در ایران به شیوه نادرستی مرسوم شده و بانکها برای جلب مشتری در تعیین خودروهای شیک و مدل بالا با همدیگر رقابت می کنند و همین رویه موجب شده تا دیگر نهادها و دستگاهها برای ترغیب مردم در مشارکت به منظور پرداخت عوارض و مالیات و ...بدون در نظر گرفتن وظیفه خود در فرهنگ سازی و توسعه هوای پاک، این کار را تکرار و ترویج می‌دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • متقاضیان وام دست به عصا رانندگی کنند!
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد