Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: تمام ایجاد کنندگان سامانه های پیامکی و تلفن های گویای تقلبی تعیین اصالت کالاهای سلامت محور از طریق پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی، تحت پیگیری هستند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از سازمان غذا و دارو ، شهریار اسلامی تبار تاکید کرد که مردم استعلام فرآورده های سلامت را فقط از طریق سامانه پیامکی 20008822 و تلفن گویا با شماره 6185 انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: به جز شماره های اشاره شده ، سایر سامانه های پیامکی و تلفن های گویا ، تقلبی است و هموطنان حتما سامانه پیامکی و تلفن های گویای تقلبی تعیین اصالت کالای سلامت محور را به سازمان غذا و دارو معرفی کنند.
وی با اشاره به ایجاد سامانه تقلبی و اعلام تائید روی کالاهای سلامت محور از سوی افراد سود جو و متقلب، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و قانون احکامی دائمی برنامه های توسعه ای کشور، سیستم نرم افزاری کنترل و رهگیری اصالت کالاهای سلامت محور و مجموع مواد و فرآورده های دارویی، مکمل های تغدیه ای، خوراکی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ملزومات و تجهیزات پزشکی در سازمان غذا و دارو مستقر شده است.
وی از مردم خواست با به خاطر سپردن سامانه پیامکی 20008822 و تلفن گویا6185 از اعتماد به سامانه های تقلبی، خودداری کنند.
شماره سامانه های تقلبی روی جدول تصویر این خبر قابل مشاهده است.
اجتمام**9185**1776
تنظیم کننده: سادات حسینی خواه ** انتشار: لیلا خطیب زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد

در سال مزین به «جهش تولید با مشارکت مردم» سامانه روستا بازار در اردبیل رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل عصر چهارشنبه در مراسم راه‌اندازی این سامانه، اظهار داشت: بخش عظیمی از تولیدات استان مربوط به روستاییان و عشایر است که با راه‌اندازی این سامانه تلاش شده تا فروش و عرضه محصولات کشاورزان در حوزه‌های مختلف رونق بیشتری بگیرد.

شاهپور آذروند تصریح کرد: بیش از یک میلیون تن محصولات کشاورزی در استان تولید شده و 80 نوع صنایع دستی توسط کشاورزان و عشایر عرضه می‌شود که در قالب سامانه روستا بازار امکان ارائه و عرضه آنها به شکل مطلوب فراهم است.

وی گفت: عمده روستاییان و عشایر در بازاریابی و فروش محصول با مشکلاتی روبه‌رو هستند که با بهره‌گیری از ظرفیت روستا بازار و سامانه الکترونیکی تلاش بر این است تا فروش محصولات شکل روان‌تری به خود گرفته و امکان عرضه متنوع محصولات و فروش آنها به صورت آنلاین فراهم آید.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل افزود: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده که امکان خرید و فروش آسان محصولات بدون واسطه فراهم آمده و روستاییان و عشایر توانمند می‌توانند محصولات خود را عرضه کنند.

آذروند در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 850 روستا و مناطق عشایری در استان با متصل شدن به این سامانه می‌توانند خدمات رایگانی را به روستاییان و عشایر ارائه کنند تا آنها محصولات تولید شده خود را اعم از زراعی، باغی، دامی، صنایع دستی و سایر محصولات هنری و فرهنگی به هموطنان عرضه کنند.

وی به برگزاری یازدهمین جشنواره کوچ عشایر به صورت بین‌المللی در بیله‌سوار اشاره کرد و ادامه داد: فردا و پس فردا این جشنواره بین‌المللی با حضور 10 استان عشایرنشین کشور و سه کشور خارجی برگزار می‌شود تا برای دومین سال شاهد میزبانی بیله‌سوار از جشنواره عشایر کشورهای مختلف باشیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل اضافه کرد: در این جشنواره سعی شده تا توانمندی‌های عشایر به ویژه تولیدات، آداب و رسوم، سایر ظرفیت‌های عشایر شاهسون و سایر عشایر ساکن در کشورمان و کشورهای همسایه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و امکان عرضه محصولات متنوع نیز فراهم آید.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد